OMEZENÝ ČAS: sleva 5% na všechny sluneční, dioptrické a lyžařské brýle!    -    Kód: eyerim5

  • Doprava zdarma Doprava zdarma
  • Dobírka Dobírka
  • Vrácení do 30 dnů Vrácení do 30 dnů

+420 723 388 655

Poštovné a reklamace

Jaká je doba doručení?

eyerim drží všechny nejpopulárnější modely brýlí skladem a odesílá jejich vždy během 24 hodin. Tyto produkty jsou na stránce snadno rozpoznatelné - jsou označeny značkou “Odeslání do 24h”.

Ostatní produkty jsou obvykle doručeny v průběhu 10 pracovních dnů. Odhadovaná doba doručení je uvedena individuálně na stránce každého produktu.

POZNÁMKA: Při limitovaných kolekcích a sezónních produktech se může doba doručení prodloužit - v takovém případě vás však bude náš tým okamžitě informovat, abyste vždy věděli předem, kdy zásilku očekávat.

Je poštovné opravdu zdarma? Do jakých zemí eyerim doručuje?

Ano. eyerim nabízí na všechny produkty poštovné zcela zdarma - přímo k vaším dveřím.

Poštovné je bezplatné do všech zemí Evropské unie a Norska.

Pokud se nacházíte kdekoliv jinde, neváhejte nás kontaktovat na kontakt@eyerim.cz a určitě najdeme nejlevnější cestu, jak brýle dostat do vašich rukou. Případné cla a importní poplatky hradí příjemce.

Mohu svou zásilku sledovat?

Okamžitě po odeslání vaší objednávky obdržíte potvrzující email spolu s tracking kódem, pomocí kterého můžete sledovat aktuální polohu vaší zásilky.

Předtím si muzete stav vaší objednávky kdykoliv zkontrolovat po přihlášení se do vašeho účtu.

Jakým způsobem eyerim doručuje?

Vaše zásilka bude doručena přímo k vašim dveřím kurýrní službou PPL, naším spolehlivým mezinárodním partnerem.

Nejste si jisti, zda budete v den dodání zásilky na vaší adrese? Žádný problém. V tomto případě vás bude kurýr telefonicky kontaktovat, aby vám zásilku bezpečně doručil přímo do vašich rukou.

Mohu zakoupené brýle vrátit?

Ano. eyerim nabízí možnost vrácení zboží až do 30 dní od data doručení. Díky tomu u nás nakupujete bez jakéhokoli rizika.

V případě , že brýle neodpovídají vašim představám nebo nesedí vašemu typu a velikosti obličeje, můžete nám je vrátit v průběhu 30 dní od doručení.

Pokud chcete produkt zaměnit za jiný, vámi vybraná náhrada bude odeslána okamžitě poté, co obdržíme původní objednávku nazpět.

Pokud si přejete vrátit peníze, náš tým váš požadavek zpracuje okamžitě po obdržení původní objednávky a kontrole produktu.

Instrukce a podmínky vrácení produktu naleznete níže.

Jaký je proces vrácení produktu?

Jak všechno na eyerim, vrácení produktu je neuvěřitelně jednoduché.

Vše, co potřebujete udělat, je brýle důkladně zabalit, ideálně do stejného balení, v jakém Vám byl doručen, a zaslat jej zpět k nám:

Eyerim - FHB Group
Mlynske luhy 29
821 05 Bratislava
Slovensko

O vrácení produktu nás prosím informujte na kontakt@eyerim.cz. Napište nám, z jakého důvodu produkt vracíte, abychom v budoucnu věci věděli vylepšit a nezapomeňte připsat číslo vaší objednávky.

Prosím, berte na vědomí, že každý nazpět zaslaný produkt podléhá inspekci. Vaše reklamace nebo výměna nebude uznána v případě, pokud nebudou splněny všechny následující podmínky:

  • Produkt musí být v nepoužitém a nenošené stavu.
  • Produkt nesmí být poškozen(čočky a rám nesmí být poškrábané nebo jakkoliv jinak poškozené).
  • Produkt musí být vráceno ve svém originálním obalu spolu s pouzdrem a všemi doplňky, které vám byly spolu s produktem doručeny.
  • Produkt musí obsahovat všechny původní visačky a nepoškozené pečeti originality.
  • Produkt musí být důkladně a bezpečně zabalený, ideálně ve stejném balení, v jakém byl doručen. eyerim neručí za poškození produktu způsobené nedostatečnou ochranou během zpětné přepravy.

POZNÁMKA: Poplatky za vrácení produktu nese zákazník, avšak eyerim hradí veškeré náklady spojené se zasláním náhradního produktu.

POZNÁMKA: Naneštěstí, dioptrické čočky vyhotovené na základě individuálních požadavků nelze reklamovat. Možnosti výměny nebo vrácení peněz podléhá pouze rám. Také není možné vrácení peněz za poplatek za službu dobírka.

Jak dlouho trvá vrácení peněz?

Délka převodu závisí na typu vaší karty, účtu a podmínkách vaší banky. Ve většině případů však trvá převod peněz do 3 dnů.

Byl mi doručen nesprávný nebo poškozený produkt

Velmi nás mrzí, pokud se to někdy stane.

eyerim dělá vše pro to, aby se podobným situacím předešlo. Náš tým detailně kontroluje každý produkt před jeho zasláním zákazníkovi. Bohužel za poškození způsobené během přepravy nemůžeme ručit.

V případě, že vám byl produkt doručen v poškozeném stavu, zašlete fotografii s popisem a číslem objednávky na kontakt@eyerim.cz. My vám okamžitě pošleme náhradní produkt.

Mezitím, prosím, důkladně zabalte produkt, ideálně do stejného balení, v jakém vám byl doručen, a zašlete jej zpět k nám(viz instrukce výše). Peníze za poštovné v tomto případě hradí eyerim.