Poštovné zdarma   |   Vrácení do 30 dnů
+420 910 902 560

Zavolejte nám Po - Pá od 9:00 do 17:00

Pošlete nám email kontakt@eyerim.cz

  • Často kladené otázky
    • Moje objednávka
    • Platby, akce a vouchery
    • Produkty, značky a dostupnost
    • Vrácení produktu a peněz
    • Doručení a poštovné
    • Technické problémy
    • eyerim collection
  • Poštovné a vrácení zboží
    • Jak na vrácení
    • Otázky
  • Kontakt
  • Moje objednávka
  • Platby, akce a vouchery
  • Produkty, značky a dostupnost
  • Vrácení produktu a peněz
  • Doručení a poštovné
  • Technické problémy
  • eyerim collection
  • Jak na vrácení
  • Otázky

Moje objednávka

  • Jak mohu zkontrolovat stav svojí objednávky?

    Odhadovaná doba doručení Vaší objednávky se vždy nachází v potvrzení objednávky, které obdržíte prostřednictvím e-mailu. Pokud se chcete dozvědět více informací, neváhejte kontaktovat náš Zákaznický servis, rádi Vám na Vaše dotazy odpovíme.


  • Neobdržel(a) jsem e-mail s potvrzením objednávky, je všechno v pořádku?

    Pokud ve své e-mailové schránce nemůžete najít e-mail s potvrzením objednávky, postupujte prosím dle následujících instrukcí:

    • Zkontrolujte nevyžádanou a reklamní poštu (obzvláště v případě gmail.com)
    • Zkontrolujte, zda odeslání objednávky proběhlo úspěšně (zda byla platba úspěšná)

    Pokud i přesto nemůžete najít e-mail s potvrzením, je možné, že jste při objednávání nesprávně zadali svojí e-mailovou adresu nebo Vaše platba nebyla úspěšná. Kontaktujte prosím náš Zákaznický servis a my Vám rádi poradíme.

  • Mohu svoji objednávku měnit?

    Bohužel, jakmile svoji objednávku odešlete, již není možné změnit velikost, barvu produktu, metodu doručení ani způsob platby.

    Máte však možnost svoji objednávku zrušit a uskutočnit novou, pokud Vaše objednávka zatím nebyla odeslána.

  • Lze objednávku zrušit?

    Pokud Vaše objednávka ještě nebyla odeslána, samozřejmě, můžete požádat o zrušení. Kontaktujte prosím náš Zákaznický servis, sdělte nám číslo své objednávky a důvod zrušení. Vyřídíme Vaši žádost co nejdříve a odešleme Vám potvrzení o vrácení peněz (pokud již proběhla platba). 

    V případě zrušení objednávky může trvat až 5 pracovních dní, dokud bude platba zobrazena na Vašem účtu, v závislosti od vydavatele Vaší platební karty nebo Vaší banky.

  • Co mohu dělat, když moje sledovací číslo nefunguje?

    Pokud byla Vaše objednávka právě dnes odeslána, sledovací číslo nemusí fungovat. Aktivace může trvat do 24 hodin a teprve pak je mozné Vaši zásilku sledovat.

    Jestli Vaše sledovací informace nejsou aktualizovány anebo k dispozici ani po 24 hodinách, kontaktujte přímo doručovatelskou službu a poskytněte jim Vaše sledovací číslo. Pokud neuspějete, spojte se s námi pomocí našeho Zákaznického servisu a my Vám rádi pomůžeme získat více informací.

  • Mohu zrušit objednávku, která byla již odeslána?

    Po odeslání zásilky již Vaši objednávku zrušit nemůžeme .

    Pokud chcete zrušit její doručování, doporučujeme Vám spojit se přímo s přepravní společností, která Vaši zásilku doručuje a poprosit ji o zaslání balíčku zpět jeho odesilateli. Pokud společnost Vaši žádost nestihne zpracovat, můžete balíček odmítnout při jeho doručování a bude nám zaslán zpět na naší adresu.

    Jakmile obdržíme zásilku, spojíme se s Vámi a v případě, že jste objednávku zaplatili předem, vyřídíme vrácení peněz.

  • Obdržel(a) jsem poškozený / nesprávný produkt, co mohu dělat?

    Moc nás mrzí, pokud taková situace nastane. Tyto případy jsou zřídkavé, no jestli se vyskytnou, řešíme problém se zákazníkem okamžitě po oznámení.

    Hned jak vadu objevíte, kontaktujte nás prosím prostřednictvím našeho Zákaznického servisu a sdělte nám následovné informace:
    • číslo objednávky
    • název modelu produktu
    • popis a fotografii poškození / fotografii nesprávného modelu nebo obalu

    Jakmile obdržíme Váš poškozený produkt, přeplatíme Vám poštovní náklady za zaslání brýlí zpět na naší adresu a hned jak to bude možné, odešleme Vám náhradní nové brýle v 100% stavu nebo Vám vrátíme Vaše peníze.

  • Kdy a jak obdržím fakturu k své objednávce?

    Faktura je vystavená ke každé objednávce hned po úspěšném zrealizování platby a zasílána pouze v elektronické podobě v příloze emailu spolu s potvrzením o odeslání objednávky.

    V případě dobírky je faktura k dispozici po převzetí balíku a zaplacení kurýrské společnosti a trpve tehdy do 24 hodin zasílána na emailovou adresu zákazníka.


  • Mohu nakupovat na firmu a obdržet fakturu?

    Tento způsob nákupu naneštěstí není na našich webových stránkách optimalizován a opci „nakupovat na firmu“ při objednávce není možné zvolit.

    Pro nakupování na firmu postupujte dle kroků uvedených níže:
    • Odešlete objednávku jako běžný zákazník
    • Jakmile obdržíte e-mail s potvrzením objednávky, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis a požádejte o změnu fakturačních údajů
    • Nezapomeňte nám sdělit název společnosti a všechny daňové informace, abychom mohli správně aktualizovat Vaše fakturační údaje
    • Vaše faktura Vám bude zaslána prostřednictvím e-mailu

    Upozorňujeme, že v případě platby na dobírku, nemůžeme vystavit fakturu za objednávku před doručením produktu. V tomto případě obdržíte fakturu na Váš e-mail hned poté, co bude zásilka doručená a zaplacená.

  • Co dělat, když je ve faktuře nesprávný údaj?

    Pokud máte jakýkoli problém s fakturou, kterou jsme Vám zaslali, spojte se s námi prostřednictvím Zákaznického servisu, rádi Vám pomůžeme.

  • V balíku mi chybí faktura, co mám dělat?

    Nemusíte se obávat. Fakturu naleznete v příloze potvrzujícího emailu o odeslání Vaší objednávky. Zásíláme ji pouze v elektronické podobě.


    Pokud jste si jako způsob platby zvolili dobírku, Vaše faktura Vám bude zaslána emailem do 24 hodin od převzetí a zaplacení dobírkového balíku. 

  • Zrušil(a) jsem svoji objednávku, kdy mi vrátíte peníze?

    Vrácení Vašich peněz bude spracováno hned po potvrzení o zrušení Vaší objednávky, nebo v případě dobírky, hned po obdržení Vašich bankových údajů. Vaše peníze budete mít k dispozici na Vašem účtu během 2 - 5 pracovních dnů. Doba spracování transakce se může lišit v závislosti od Vaší platební karty, typu účtu nebo Vaší banky.

Jak vrátit zboží

Krok 1 Brýle opatrně zabalte do originálního balení, ve kterém jste je obdrželi. Vezměte prosím na vědomí, že produkt musí být vrácen v původním stavu a originál balení, včetně všech doplňků, jako například čistíci hadřík, pouzdro brýlí, certifikát originality, atd.
Krok 2 Vyplňte formulář pro vrácení zboží a vložte ho do balíku. Vyplňujte pozorně, abychom mohli zpracovat Vaše vrácené brýle rychle a bez problémů hned po obdržení.
Potřebujete nový formulář? Link na nový formulář pro vrácení
Krok 3 Pečlivě zabalený balík zaneste na poštu a odešlete nám ho zpět na adresu:

eyerim s.r.o Michalská 389/20 811 03 Bratislava Slovenská republika
Pokud je to možné, obstarejte si prosím poštovní doklad od zvolené přepravní společnosti, aby celý proces proběhl hladce.

Důležité: Prosíme Vás, vrácené zboží určitě nezasílejte na dobírku. Taková zásilka bude odmítnuta a vrácená zpět na Vaší adresu.

*Použitá metoda balení a přepravy musí být bezpečná. Nepřebíráme zodpovědnost za produkty, které byly během cesty k nám zničeny nebo ztraceny.
Krok 4 Dejte tomu čas. Přeprava a zpracování vrácené zásilky může trvat až 10 pracovních dnů.

Platili jste za svoji objednávku na dobírku?
Napište nám prosím na kontakt@eyerim.cz a sdělte nám své bankovní údaje, aby celý proces vrácení peněz proběhl hladce a co nejrychleji.
Krok 5 Jakmile obdržíme a zkontrolujeme Váš balíček, budeme Vás kontaktovat prostřednictvím e-mailu a poté proběhne vrácení Vašich peněz.

Vezměte prosím na vědomí, že transakce může trvat 2 - 5 pracovních dnů. Délka spracování závisí na způsobu platby, typu účtu a podmínkách Vaší banky.
Dokončeno

Jak vrátit zboží

Krok 1 Brýle opatrně zabalte do originálního balení, ve kterém jste je obdrželi. Vezměte prosím na vědomí, že produkt musí být vrácen v původním stavu a originál balení, včetně všech doplňků, jako například čistíci hadřík, pouzdro brýlí, certifikát originality, atd.
Krok 2 Vyplňte formulář pro vrácení zboží a vložte ho do balíku. Vyplňujte pozorně, abychom mohli zpracovat Vaše vrácené brýle rychle a bez problémů hned po obdržení.
Potřebujete nový formulář? Link na nový formulář pro vrácení
Krok 3 Pečlivě zabalený balík zaneste na poštu a odešlete nám ho zpět na adresu:

eyerim s.r.o Michalská 389/20 811 03 Bratislava Slovenská republika
Pokud je to možné, obstarejte si prosím poštovní doklad od zvolené přepravní společnosti, aby celý proces proběhl hladce.

Důležité: Prosíme Vás, vrácené zboží určitě nezasílejte na dobírku. Taková zásilka bude odmítnuta a vrácená zpět na Vaší adresu.

*Použitá metoda balení a přepravy musí být bezpečná. Nepřebíráme zodpovědnost za produkty, které byly během cesty k nám zničeny nebo ztraceny.
Krok 4 Dejte tomu čas. Přeprava a zpracování vrácené zásilky může trvat až 10 pracovních dnů.

Platili jste za svoji objednávku na dobírku?
Napište nám prosím na kontakt@eyerim.cz a sdělte nám své bankovní údaje, aby celý proces vrácení peněz proběhl hladce a co nejrychleji.
Krok 5 Jakmile obdržíme a zkontrolujeme Váš balíček, budeme Vás kontaktovat prostřednictvím e-mailu a poté proběhne vrácení Vašich peněz.

Vezměte prosím na vědomí, že transakce může trvat 2 - 5 pracovních dnů. Délka spracování závisí na způsobu platby, typu účtu a podmínkách Vaší banky.
Dokončeno

Platby, akce a vouchery

  • Jaké jsou možnosti platby za objednávku?

    Pro úhradu Vaší objednávky můžete zvolit jeden z následujících způsobů platby:
    • Kreditní / Debetní karta
    • GoPay
    • Dobírka

    POZNÁMKA: Dobírka v případě nákupu dioptrických brýlí není možná, jelikož se jedná a produkt vyhotovený pro Vás na míru a je nevyhnutelná platba předem.

  • Jak mohu uplatnit svůj slevový kód?

    Kód je třeba zadat přesně, jak Vám byl zaslán, tedy bez mezer. Jednoduše přepište nebo zkopírujte kód kupónu do kolonky "Slevový kupon" v košíku:
    how to use discount voucher

    Po zadání kódu klikněte na "Uplatnit" a Vaše sleva bude automaticky odečtena z celkové částky objednávky. Mějte prosím na paměti, že hodnota slevového kuponu se v košíku zobrazuje vždy bez DPH.
    how to use discount voucher

    Slevový kupon je třeba uplatnit v košíku v prvním kroku Vašeho nákupu. Po přijetí objednávky slevu nelze dodatečně uplatnit.

  • Proč můj slevový kód nefunguje?

    Stejně tak, jako se liší slevové kódy, liší se i podmínky jejich použití, proto jim prosím při obdržení kódu věnujte pozornost. Podmínky byste měli najít na stejném místě jako kód samotný, ať už v e-mailu nebo na našich webových stránkách. Nezapomeňte, pro jednu objednávku je možné použít pouze jeden slevový kód

    Důvody nefunkčnosti slevového kódu můžou být následující:
    • Kód jste již použili v minulosti 
    • Kód platí pouze pro konkrétní produkty a vy jste si vybrali jiné 
    • Platnost kuponu již vypršela

    Pokud žádný z uvedených důvodů není Váš případ, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis a poskytněte nám co nejvíce detailů o problému, včetně snímků obrazovky chybových zpráv, které se Vám při zadávání zobrazí. Váš problém Vám pomůžeme vyřešit.

  • Mohu svůj slevový kód použít znovu po zrušení nebo vrácení objednávky?

    Ano, můžete, ale pouze v následujících případech:

    • Kód je pořád v platnosti
    • Kód je platný pro konkrétní produkty, které si nově zvolíte

    Kódy platné pouze na první objednávku nelze znovu použít.

  • Proč nemohu zvolit v košíku platbu na dobírku?

    Mrzí nás to, ale platba na dobírku není možná v případě, že si objednáte brýle včetně dioptrických čoček vyrobených na míru anebo v případě, že hodnota Vaší objednávky překročí sumu 5 000 KČ.

  • Nepřišel mi uvítací slevový kód po tom, co jsem se přihlásil(a) k newsletteru.

    Přečtěte si prosím následující instrukce:
    • Zkontrolujte prosím ve Vaší schránce i nevyžádanou (spam) a reklamní poštu  
    • Ujistěte se, že jste při přihlašování neudělali chybu ve svém e-mailu (zkontrolujte to tak, že se znovu přihlásite a počkáte, jestli Váš slevový kód nedorazí)

    Pokud i přesto nemůžete svůj uvítací kupón najít, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis a rádi Vám pomůžeme.

  • Mohu u vás platit na splátky?

    Tato platební metoda je u nás momentálně nedostupná.

  • Mohu na svoji objednávku použít více než jeden slevový kód?

    Mrzí nás to, ale na jednu objednávku je možné použít pouze jeden slevový kód.

    Pro další informace jak zadat slevový kód, klikněte zde.

  • Zapomněl(a) jsem v košíku zadat svůj slevový kód, co mohu dělat?

    Svůj slevový kód musíte zadat během realizace objednávky, po její odeslání jej dodatečně již nelze uplatnit.

    Pokud o slevu máte i nadále zájem, máte možnost svoji objednávku zrušit a uskutočnit novou. To ale jen v případě, že ještě nebyla odeslána. 

    Pro další informace ohledně zrušení objednávky klikněte zde.

  • Jak mohu získat slevový kód na svoji objednávku?

    Doporučujeme Vám pravidelně sledovat naše webové stránky a také sociální síte, jako Facebook nebo Instagram. Různé slevové akce a kampaně u nás probíhají pravidelně a velmi často.

    Okamžitou slevu taky získáte přihlášením se k odběru nášho newsletteru.

  • Mohu u vás nakoupit bez DPH?

    Vzhledem k našim všeobecným obchodným podmínkám možnost nákupu bez DPH nenabízíme.

  • Můžete mi vrátit peníze, když se cena výrobku od doby objednávky změnila?

    Jsme online obchodem se širokým portfóliem produktů a naše ceny brýlí jsou aktualizovány každých 24 hodin na základě různých aspektů. Nabídka se přizpůsobuje aktuálním cenám na trhu, v závislosti na dostupnosti modelů, na základě požadavků samotných výrobců a také probíhajících kampaní.

    Naneštěstí, v takovém případě není monžé rozdíl v ceně produktu vrátit nebo dorovnat.

Otázky

  • Je možné vrátit brýle, které jsem obdržel(a)?

    Ano, samozřejmě, eyerim nabízí možnost vrácení zboží až do 30 dní ode dne doručení. Následovné vyřízení včetně spracování refundace může trvat do 14 dní.


    V případě, že objednaný model nesplňuje Vaše očekávání nebo Vám nesedí, zašlete nám brýle zpět
    v původním stavu spolu s originálním příslušenstvím a my Vám po kontrole produktu vrátíme Vaše peníze. 


    Pro zobrazení úplných instrukcí k vrácení, klikněte zde. Pokud potřebujete formulář pro vrácení, stáhnete ho zde.

  • Jak mohu vrátit svoji objednávku?

    Jako všechno na eyerim, i vrácení zboží je velmi snadné. Stačí produkt opatrně zabalit do původního originál balení, v němž jste jej obdrželi, a poslat zpět na naši korešpondenční adresu:
      eyerim s.r.o.
      Michalská 389/20
      811 03 Bratislava
      Slovensko

    Pro zobrazení našeho průvodce vracením zboží, klikněte sem.

  • Jaké jsou vaše všeobecné podmínky pro vrácení?

    Pokud chcete vrátit nesprávný nebo poškozený produkt, klikněte prosím sem a my Váš problém vyřešíme. Pokud potřebujete nový Formulář pro vrácení, klikněte prosím sem.

    Níže naleznete naše všeobecné podmínky pro vrácení:
    • Vrátit lze nepoužitý produkt ve lhůtě do 30 dnů od jeho doručení.
    • Chcete-li produkt vyměnit za jinou barvu/velikost/model, původní objednávku musíte vrátit a poté musíte provést novou.
    • Pokud se rozhodnete Vaši objednávku vrátit, není nutné nás kontaktovat. Vše, co musíte udělat, je vyplnit Formulář pro vrácení, který najdete v balíku a poslat nám ho zpět spolu s produktem, který chcete vrátit.
    • Hodnota produktu, který vrátíte, Vám bude refundována zpět stejnou formou, jakou byla Vaše objednávka zaplacena.
    • Dioptrické čočky vyhotovené na míru nelze vrátit, ani za ně požadovat vrácení peněz. To však nevylučuje možnou reklamaci, pokud mají čočky výrobní vady.
    • Za Vaši zásilku jste zodpovědní do bodu, kdy balík dorazí zpět k nám. Zkontrolujte, zda je balík důkladně zabalen, aby se během cesty nepoškodil.
    • Produkt musí být vrácen v původním balení, musí obsahovat všechny původní visačky a doplňky a nesmí být používán.
    • Ve výjimečných případech, kdy vrácený produkt obdržíme poškozený nebo po lhůtě 30 dnů ode dne jeho doručení, nemusíme vrácení akceptovat a produkt Vám můžeme vrátit.
    • Nejsme zodpovědní za žádné produkty, které nám budou vráceny omylem. Pokud si přejete, aby Vám byl takový produkt vrácen zpět, můžeme vyžadovat zaplacení nákladů na odeslání.
    • Poštovní náklady na vrácení produktu hradí zákazník
    • Balení a způsob doručení, které používáte, by měly být bezpečné. Neneseme odpovědnost za produkty, které se poškodí nebo ztratí během doručování. Pro případ potřeby si uschovejte potvrzení o odeslání zásilky.

    Pro zobrazení našeho Průvodce vracením zboží klikněte sem.

  • Jak správně vyplnit Formulář pro vrácení?

    Postupujte dle instrukcí na formuláři a zkontrolujte, zda jsou všechny údaje správné. Jakmile údaje vyplníte, vložte formulář do balíčku spolu s produkty, které vracíte a zašlete na korešpodenční adresu ve formuláři.

    Zde je malá ukázka, jak by to mělo vypadat:
    how to use discount voucher

  • Mohu vrátit brýle a vyměnit je za jiné?

    Naneštěstí, výměnu produktů v rámci jedné objednávky není možné zajistit. Po spracování vráceného zboží bude Vaše objednávka zrušena a peníze, které jste za produkty zaplatili, budou vrácený zpět na Váš bankový účet.

    Pokud si přejete objednat produkt jiné velikosti, barvy anebo úplně jiný model, stačí na našich stránkách zrealizovat novou objednávku.

  • Budou mi proplaceny poštovní náklady za vrácení objednávky?

    Poštovní poplatky spojeny s vrácením zboží hradí zákazník. Proplaceny jsou jenom tehdy, když zákazník vrací poškozený / nesprávný produkt. 

  • Chci vrátit nevyhovující dioptircké brýle, vrátíte mi peníze i za vyhotovené dioptrické čočky?

    Pokud si zakoupíte produkt vyhotoven na míru, jako je to v případě dioptrických čoček zabroušených dle Vašich individuálních parametrů z objednávky, naneštěstí, za takový produkt nelze peníze vrátit. V takovém případě se zákazníkovi vrátí peníze pouze za rám. Samozřejmě, výjimkou je reklamace výrobní vady dioptrických čoček.

    Pokud si přejete ponechat své čočky, po zaslání brýlí zpět k nám budou čočky profesionálně vybrány z rámu, a poté odeslány zpět k Vám. Takové čočky však nedoporučujeme používat pro další brýle, jelikož byly vyrobeny přímo do konkrétního typu obrouček.


    POZNÁMKA: Po přijetí objednávky brýlí včetně dioptrických čoček vyhotovených na míru nelze při zrušení objednávky, pokud již začal proces zábrusu, požadovat vrácení peněz za čočky, A to ani v případě, že objednávka ještě nebyla vyexpedována.

    Více informací na tuto tému najdete v našich Obchodných podmínkách.

  • Již jste obdrželi můj vrácený produkt?

    Jakmile přijmeme a prohlédneme vrácené zboží, spojíme se s Vámi prostřednictvím e-mailu. Doručování zásilky zpět k nám může trvat až 10 pracovních dnů.

    Pokud je to možné, nezapomeňte si nechat na poště vystavit poštovní doklad. Řádně si jej uschovejte do té doby, než bude navrácení Vašeho zboží úspěšně zpracováno, abyste v případe potřeby mohli sledovat cestu zásilky.

  • Zapomněl(a) jsem odeslat Formulář pro vrácení spolu s produktem, co teď?

    Pokud jste do balíku přibalili Vaši fakturu anebo alespoň číslo Vaší objednávky, není probém vrácené zboží identifikovat a spracovat. Jestli se v balíku nachází jenom produkt, jeli to možné, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis a sdělte nám informaci ohledně vrácení Vaší objednávky, abychom byli schopní rychlého spracování.

    Přece jen v případě, že od Vás neobdržíme informaci o vrácení anebo formulář, či číslo Vaší objednávky, nevadí. Náš tým se pokusí identifikovat Vaše vrácené brýle i pomocí jména odesílatele. Spracováni tak ale může trvat o něco déle.



  • Za jak dlouho mi na účet přijdou peníze za vrácené brýle?

    Vrácení peněz jsme povinni uskutečnit do 14 kalendářních dnů ode dne, kdy odstoupíte od kupní smlouvy. Nicméně, ne dříve než obdržíme vrácený produkt nebo potvrzení o jeho odeslání.

    Délka převodu závisí na typu Vaší karty, účtu a podmínkách Vaší banky. Ve většině případů však převod peněz trvá 2 - 5 pracovních dnů.

  • Obdržel(a) jsem poškozený / nesprávný produkt, co mohu dělat?

    Moc nás mrzí, pokud taková situace nastane. Tyto případy jsou zřídkavé, no jestli se vyskytnou, řešíme problém se zákazníkem okamžitě po oznámení.

    Hned jak vadu objevíte, kontaktujte nás prosím prostřednictvím našeho Zákaznického servisu a sdělte nám následovné informace:
    • číslo objednávky
    • název modelu produktu
    • popis a fotografii poškození / fotografii nesprávného modelu nebo obalu

    Jakmile obdržíme Váš poškozený produkt, přeplatíme Vám poštovní náklady za zaslání brýlí zpět na naší adresu a hned jak to bude možné, odešleme Vám náhradní nové brýle v 100% stavu nebo Vám vrátíme Vaše peníze.

  • Mohu produkt vrátit osobně?

    Zatím u nás neexistuje možnost brýle vrátit osobně. Prosím, postupujte dle pokynů v našem Průvodci vracením zboží a zašlete nám svůj balíček prostřednictvím registrované pošty nebo jakékoli jiné přepravní společnosti, kterou si zvolíte a doklad o odesláni si pečlivě uschovejte.

    Jakmile Váš balíček obdržíme a zkontrolujeme, budeme Vás kontaktovat e-mailem.

  • Objednávku jsem zaplatil(a) na dobírku, jakým spůsobem mi budou vráceny peníze?

    Vrácení peněz probíhá elektronicky bez ohledu na to, jaký způsob platby byl při objednávce zvolen. Pokud jste při Vaší objednávce zvolili platbu na dobírku a rozhodnete se ji vrátit, prosím kontaktujte náš Zákaznický servis a zašlete nám Vaše následující bankové údaje:
    • IBAN a SWIFT kód
    • jméno majitele bankovního účtu
    • adresu majitele bankovního účtu

    Jakmile Vaši vrácenou zásilku přijmeme a zpracujeme, o vrácení peněz Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.

    Mějte prosím na paměti, že při platbě na dobírku neprobíhá vrácení peněz nijak jinak než bankovním převodem.

  • Jak si mohu uplatnit dvouletou záruku?

    Na uplatnení záruky máte nárok po dobu 2 let ode dne, kdy ste za svojí objednávku zaplatili.

    Záruka se vztahuje na všechny výrobní vady bez výjimky. Nevztahuje se na poškození obrouček nebo čoček, způsobená každodenním nošením a opotřebením (např. škrábance) a na škody vzniklé nehodou nebo nesprávným používáním výrobku.

    Pro zhodnocení, zda se na daný defekt vztahuje záruka, nám prosím poskytněte fotografie a popis vady na kontak@eyerim.cz a my se s Vámi spojíme kůli dalšímu postupu. 

    Jakmile produkt obdržíme, zašleme jej výrobci na posouzení reklamace. Vezměte prosím na vědomí, že celý tento proces může trvat do 30 dnů.

     

  • Kde mohu získat nový Formulář pro vrácení?

    Nemůžete najít svůj Formulář pro vrácení? Žádný problém, nový si můžete vytisknout tady.

    Stačí postupovat dle instrukcí na formuláři. Ujistěte se prosím, že jste veškeré údaje vyplnili správně. Budeme je potřebovat pro hladké zpracování vrácení. Jakmile údaje vyplníte, vložte formulář do balíčku spolu s produktem, který nám vracíte.

Zákaznický servis

Náš zákaznický servis je zde pro Vás každý pracovní den. Pokaždé čteme všechny Vaše zprávy a odpovíme Vám do 48 hodin.

+420 910 902 560 PO - PÁ      9h — 17h

Korešpondenční adresa:

eyerim s.r.o
Michalská 389/20
811 03 Bratislava
Slovensko

Adresa sídla:

eyerim s.r.o
Brezová 2055/22
Spišská Nová Ves 
052 01, Slovensko

IČO: 47 970006
DIČ: 2024164153
IČ DPH: SK2024164153

společnost zapsaná v rejstříku
Okresného súdu Košice I,
oddíl Sro, vl. č. 36601/V.

Produkty, značky a dostupnost

  • Můžu se o vašich brýlích dozvědět více podrobností?

    Samozřejmě, na našich stránkách najdete co nejvíce užitečných informací o našich produktech, jako např.:
    • vlastnosti a technické specifikace modelů
    • možnosti a detailní popis velikostí
    • produktové fotografie 
    • odhadovanou dobu doručení

    Na podstránce každého z modelů je pod fotografií sekce, kde můžete najít podrobnosti o materiálech, barvách a velikostech, včetně přesných rozměrů obrouček.

    Na každé stránce výrobku se nachází také rychlý průvodce velikostmi, který Vám pomůže určit, zdali velikost bude perfektně odpovídat Vašemu obličeji.

  • Jak mohu na vašich stránkách vyhledat konkrétní výrobek nebo značku?

    Víte přesně, co hledáte? Pokud ano, napište hledané slovo do vyhledávacího pole v horní části stránky a klikněte na ikonku lupy. Náš chytrý vyhledávač dané klíčové slovo hned vyhledá.

    Také můžete vyhledávat v rámci kategorií výrobků v záložkách v horní části stránky nebo vyhledávat jen kolekce slunečních, dioptrických nebo třeba sportovních brýlí. Filtrovat výrobky můžete podle pohlaví, značky, tvaru obrouček, typu sportu nebo dostupnosti na skladě.

    Také máme úplný seznam značek, jejichž brýle nabízíme. Můžete se tak podívat, jestli jsme zahrnuli i tu Vaši oblíbenou. Nabízíme přes 80 značek a tisíce různých slunečních brýlí, obrouček a lyžařských brýlí!

    Našli jste, co jste hledali? Gratulujeme! Teď přidejte produkt do nákupního košíku, a pokud chcete nakupování ukončit, následujte pokyny na obrazovce a dokončete svoji objednávku.

  • Jak funguje nástroj Magic Mirror?

    Nakupování brýlí online vám změní život díky možnosti Magic Mirror. Jednoduše si vyberte své oblíbené sluneční nebo dioptrické brýle, klikněte na tlačítko Magic Mirror v pravém dolním rohu obrázku, zapněte svoji webkameru nebo nahrajte svoji fotografii a voilà!

    Bohužel, některé produkty na naší stránce momentálně nepodporují zkoušení přes webkameru, což nám je líto. Všechny modely, které podporují tuto funkci, naleznete zde.

    Připomínáme, že naše Magic Mirror Vám neporadí s výběrem správné velikosti. S tím Vám pomůže náš Průvodce velikostmi.

  • Máte kamennou prodejnu, kterou bych mohl/a navštívit?

    Mrzí nás to, no naše brýle koupíte pouze online.

    U nás tak nemusíte řešit otevírací hodiny, jednoduše si prohléhněte naši nabídku z pohodlí Vašeho domova a nakupujte. 


    Nabízíme dopravu zdarma do všech zemí Evropské unie a brýle můžete vrátit po dobu 30 dnů odo dne doručení.

  • Mohu si koupit brýle, které nemáte na vašich stránkách anebo jsou nedostupné?

    Je nám to líto, ale takový model nelze zakoupit. Naše nabídka je aktualizována každých 24 hodin na základě dostupnosti přímo u výrobce nebo dodavatele, a pokud se na našich stránkách model nenachází, nebo je nedostupný, není možné ho objednat. Samozřejmě, dostupnost se může během několik dní nebo týdnů změnit, a jestli máte o konkrétní model vážný zájem, doporučujeme Vám naše stránky průběžně sledovat a věříme, že se model u nás opět objeví.


  • Víte, zda bude opět k dispozici produkt, který je označený jako „dočasne vyprodán“?

    Momentálně není možné přesně zjistit, zda produkt, který je dočasně nedostupný, se na našem skladu opět objeví. Všechny kolekce přicházejí a odcházejí, mnoho produktů se najednou přestane vyrábět a jsou nahrazeny produkty z jiných kolekcí.

    Hledáte něco podobného? Vše, co je potřeba, je jen vybrat si kategorie, o které se zajímáte. Svůj výběr můžete zúžit pomocí několika našich filtrů na levé straně naší katalogové stránky. Podle barvy skel, tvaru obrouček, materiálu a některých dalších speciálních parametrů snadno najdete to, po čem pátráte.

  • Jsou brýle, které prodáváte, originální?

    Ano, samozřejmě. Všechny výrobky nabízené na eyerim jsou 100% originální a každý model je odesílán v originálním balení spolu s doplňky. 


    Eyerim je oficiálním prodejcem značky Ray-Ban a všech dalších značek, jejichž seznam najdete na našich stránkách. Spolupracujeme přímo s vedoucími společnostmi vyrábějícími brýle na trhu, jako např. Luxottica nebo Safilo, které se v Itálii starají o výrobu značek jako Ray-Ban, Oakley, Prada, Tommy Hilfiger, Michael Kors a mnohých dalších. Zjistěte o tom více.

  • Obdržím ke svým brýlím také ochranné pouzdro a čistící hadřík?

    Každý produkt, který si na eyerim zakoupíte, je odesílán v originálním balení spolu s doplňky od výrobce.

    Většina značek a kolekcí zahrnuje v rámci originálního balení tvrdé pouzdro a hadřík pro čištění anebo měkké pouzdro z mikrovlákna, které slouží i jako čistící hadřík.

    Bohužel, není možné předurčit barvu nebo typ ochranného obalu, v němž budou Vaše brýle doručeny. To záleží plně na samotném výrobci.

  • Můžete mi sdělit, jestli určitý produkt bude znovu skladem?

    Momentálně Vám naneštěstí není možné sdělit, zda se konkrétní produkt objeví znovu u nás na skladě.

    Rychlé doručování výrobků je pro nás důležité a vždy se snažíme udržet si na skladě zásobu těch nejpopulárnějších modelů za každou cenu. Pokud však na našich stránkách narazíte na produkt, který je sice k dispozici, ale není skladem, samozřejmě se pokusíme zajistit, co možná nejrychlejší doručení. V takovém případě je předpokládaná doručovací lhůta zobrazena na stránce výrobku hned vedle jeho obrázku po pravé straně.

  • Kde mohu najít vašeho průvodce velikostmi?

    Pomůcku, jak co nejpřesněji vybrat správnou velikost, najdete přímo na stránce každého modelu. Klikněte na možnost „Velikosti“ pod produktovým obrázkem a vyzkoušejte náš velikostní trik za použití kreditní karty. Jak zmíňujeme, pro většinu lidí je ideální velikost M, no díky kartě si můžete správnou velikost ověřit.

    Existují i další způsoby, jak se ujistit:
    • Zkontrolujte velikost na obroučkách, které máte doma
    • Změřte velikost obrouček, které máte doma

    Chcete zjistit více? Klikněte zde.

  • Jak mohu vědět, zda mi brýle budou slušet?

    Když budete znát pár základních pravidel, bude výběr těch správných brýlí snadný a zábavný.

    Nabízíme několik vyhledávacích filtrů, které Vám pomohou výběr výrobků zúžit. Tím nejdůležitějším faktorem, který je třeba vzít v potaz, je tvar Vašeho obličeje:

    Kulaté obličeje jsou většinou stejně vysoké jako široké se zaoblenou čelistní linií a lícními kostmi. Tváře bývají širší než čelo. Pokud máte tento tvar obličeje, doporučujeme Vám obdélníkové obroučky, ideálně robustnějšího vzhledu, které zjemní Vaše lícní kosti. Brýle s polovičními obroučkami jsou skvělou volbou pro vizuální prodloužení Vašeho obličeje.

    Hranatý typ obličeje má lícní kosti, čelo i čelist přibližně stejně široké. Pro tento typ obličeje doporučujeme kulaté, oválné nebo cat-eye obroučky (ve tvaru kočičích očí), které zjemní Vaši čelistní linii. Pokud pokukujete po obdélníkových obroučkách, ujistěte se, že budou mít zaoblené rohy.
    Pokud je délka Vašeho obličeje větší než jeho šířka (máte vysoké čelo a lícní kosti a zakulacenou čelistní linii), měli byste vyzkoušet brýle s co největšími skly. Nadměrně velké brýle budou pro Vás to pravé. Ty Váš obličej vizuálně rozšíří a pomohou Vám zamaskovat jeho délku.

    Obličeje ve tvaru srdce, nebo také trojúhelníkové obličeje, jsou charakterizovány širokým čelem a drobnou bradou. Vaše volba by měla směřovat k hranatým nebo obdélníkovým obroučkám, které dodají Vašemu obličeji rovnováhu. Kulaté a oválné obroučky budou k tomuto tvaru obličeje také sedět.

    Oválný typ obličeje se vyznačuje o něco širšími lícními kostmi v porovnání s čelem a čelistí - obličej se tvarově podobá vejci. Oválné obličeje jsou považovány za perfektní a bude jim slušet většina druhů obrouček. Máte tedy mnoho prostoru pro Vaši fantazii. Důležitým faktorem zůstává velikost brýlí.

  • Co bych měl(a) vědět, když si chci objednat dioptrické brýle online?

    Při objednávání dioptrických čoček existuje několik pojmů, se kterými na našich stránkách přijdete do styku. Popis každého z nich naleznete v našem blogu, který Vám s objednávkou nepochybně pomůže. Přečtěte si více zde.

    Pokud Vám cokoliv nebude jasné, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis a rádi Vám poradíme.

  • Poskytujete na brýle záruku?

    Ano, eyerim poskytuje na všechny produkty 2-letou záruku.

    Každý výrobce definuje záruku jinak. Některé značky poskytujou záruku na období 6 měsíců, zatímco jiné na 24 měsíců. Naším cílem je Vás těchto komplikací ušetřit, a proto poskytujeme svou vlastní mezinárodní záruku v trvání 2 let bez jakýchkoliv dalších omezení.

    Záruka se vztahuje na všechny výrobní vady* bez výjimky. Záruka se nevztahuje na poškození rámu nebo čoček způsobené běžným každodenním nošením (například škrábance) a na poškození vzniklá při nehodě nebo nesprávném používání.

    *Výrobní vady jsou nedostatky vzniklé během procesu výroby z důvodu nedodržení standardů výrobce pro daný typ produktu (chybné panty, blednutí barev, atd.). Za výrobní vady se považují také nedostatky připisovány designovým vlastnostem produktu.

  • Nabízíte velkoobchodní slevu na velké množství výrobků?

    Jsme exkluzivní online prodejce a oficiální prodejce všech značek na www.eyerim.cz a naše produkty prodáváme přímo spotřebitelům. Z tohoto důvodu neposkytujeme možnost velkoobchodního nákupu. 

  • Nabízíte také náhradní součásti jako například čočky?

    Je nám to líto, ale v eyerim nesposkytujeme pozáruční servis a náhradní součásti na našich stránkách nenajdete.

    U nás máte možnost zakoupit si pouze celý produkt, tedy brýle vrátaně čoček, které Vám budou doručeny spolu s oficiálním příslušenstvím.

  • Odkdy začíná plynout záruka na moje brýle?

    Doba, kdy začíná plynout 2-letá záruka se liší na základě způsobu platby.

    Pokud si zvolíte platbu na dobírku, Vaše záruka začíná plynout ode dne, kdy za objednávku zaplatíte doručovatelské společnosti a brýle převezmete.

    Pokud se rozhodnete za Vaši objednávku zaplatit předem (kreditní/debetní karta), Vaše záruka začíná plynout ode dne, kdy objednávku uskutečníte a zaplatíte.

Vrácení produktu a peněz

  • Je možné vrátit brýle, které jsem obdržel(a)?

    Ano, samozřejmě, eyerim nabízí možnost vrácení zboží až do 30 dní ode dne doručení. Následovné vyřízení včetně spracování refundace může trvat do 14 dní.


    V případě, že objednaný model nesplňuje Vaše očekávání nebo Vám nesedí, zašlete nám brýle zpět
    v původním stavu spolu s originálním příslušenstvím a my Vám po kontrole produktu vrátíme Vaše peníze. 


    Pro zobrazení úplných instrukcí k vrácení, klikněte zde. Pokud potřebujete formulář pro vrácení, stáhnete ho zde.

  • Jak mohu vrátit svoji objednávku?

    Jako všechno na eyerim, i vrácení zboží je velmi snadné. Stačí produkt opatrně zabalit do původního originál balení, v němž jste jej obdrželi, a poslat zpět na naši korešpondenční adresu:
      eyerim s.r.o.
      Michalská 389/20
      811 03 Bratislava
      Slovensko

    Pro zobrazení našeho průvodce vracením zboží, klikněte sem.

  • Jaké jsou vaše všeobecné podmínky pro vrácení?

    Pokud chcete vrátit nesprávný nebo poškozený produkt, klikněte prosím sem a my Váš problém vyřešíme. Pokud potřebujete nový Formulář pro vrácení, klikněte prosím sem.

    Níže naleznete naše všeobecné podmínky pro vrácení:
    • Vrátit lze nepoužitý produkt ve lhůtě do 30 dnů od jeho doručení.
    • Chcete-li produkt vyměnit za jinou barvu/velikost/model, původní objednávku musíte vrátit a poté musíte provést novou.
    • Pokud se rozhodnete Vaši objednávku vrátit, není nutné nás kontaktovat. Vše, co musíte udělat, je vyplnit Formulář pro vrácení, který najdete v balíku a poslat nám ho zpět spolu s produktem, který chcete vrátit.
    • Hodnota produktu, který vrátíte, Vám bude refundována zpět stejnou formou, jakou byla Vaše objednávka zaplacena.
    • Dioptrické čočky vyhotovené na míru nelze vrátit, ani za ně požadovat vrácení peněz. To však nevylučuje možnou reklamaci, pokud mají čočky výrobní vady.
    • Za Vaši zásilku jste zodpovědní do bodu, kdy balík dorazí zpět k nám. Zkontrolujte, zda je balík důkladně zabalen, aby se během cesty nepoškodil.
    • Produkt musí být vrácen v původním balení, musí obsahovat všechny původní visačky a doplňky a nesmí být používán.
    • Ve výjimečných případech, kdy vrácený produkt obdržíme poškozený nebo po lhůtě 30 dnů ode dne jeho doručení, nemusíme vrácení akceptovat a produkt Vám můžeme vrátit.
    • Nejsme zodpovědní za žádné produkty, které nám budou vráceny omylem. Pokud si přejete, aby Vám byl takový produkt vrácen zpět, můžeme vyžadovat zaplacení nákladů na odeslání.
    • Poštovní náklady na vrácení produktu hradí zákazník
    • Balení a způsob doručení, které používáte, by měly být bezpečné. Neneseme odpovědnost za produkty, které se poškodí nebo ztratí během doručování. Pro případ potřeby si uschovejte potvrzení o odeslání zásilky.

    Pro zobrazení našeho Průvodce vracením zboží klikněte sem.

  • Jak správně vyplnit Formulář pro vrácení?

    Postupujte dle instrukcí na formuláři a zkontrolujte, zda jsou všechny údaje správné. Jakmile údaje vyplníte, vložte formulář do balíčku spolu s produkty, které vracíte a zašlete na korešpodenční adresu ve formuláři.

    Zde je malá ukázka, jak by to mělo vypadat:
    how to use discount voucher

  • Mohu vrátit brýle a vyměnit je za jiné?

    Naneštěstí, výměnu produktů v rámci jedné objednávky není možné zajistit. Po spracování vráceného zboží bude Vaše objednávka zrušena a peníze, které jste za produkty zaplatili, budou vrácený zpět na Váš bankový účet.

    Pokud si přejete objednat produkt jiné velikosti, barvy anebo úplně jiný model, stačí na našich stránkách zrealizovat novou objednávku.

  • Budou mi proplaceny poštovní náklady za vrácení objednávky?

    Poštovní poplatky spojeny s vrácením zboží hradí zákazník. Proplaceny jsou jenom tehdy, když zákazník vrací poškozený / nesprávný produkt. 

  • Chci vrátit nevyhovující dioptircké brýle, vrátíte mi peníze i za vyhotovené dioptrické čočky?

    Pokud si zakoupíte produkt vyhotoven na míru, jako je to v případě dioptrických čoček zabroušených dle Vašich individuálních parametrů z objednávky, naneštěstí, za takový produkt nelze peníze vrátit. V takovém případě se zákazníkovi vrátí peníze pouze za rám. Samozřejmě, výjimkou je reklamace výrobní vady dioptrických čoček.

    Pokud si přejete ponechat své čočky, po zaslání brýlí zpět k nám budou čočky profesionálně vybrány z rámu, a poté odeslány zpět k Vám. Takové čočky však nedoporučujeme používat pro další brýle, jelikož byly vyrobeny přímo do konkrétního typu obrouček.


    POZNÁMKA: Po přijetí objednávky brýlí včetně dioptrických čoček vyhotovených na míru nelze při zrušení objednávky, pokud již začal proces zábrusu, požadovat vrácení peněz za čočky, A to ani v případě, že objednávka ještě nebyla vyexpedována.

    Více informací na tuto tému najdete v našich Obchodných podmínkách.

  • Již jste obdrželi můj vrácený produkt?

    Jakmile přijmeme a prohlédneme vrácené zboží, spojíme se s Vámi prostřednictvím e-mailu. Doručování zásilky zpět k nám může trvat až 10 pracovních dnů.

    Pokud je to možné, nezapomeňte si nechat na poště vystavit poštovní doklad. Řádně si jej uschovejte do té doby, než bude navrácení Vašeho zboží úspěšně zpracováno, abyste v případe potřeby mohli sledovat cestu zásilky.

  • Zapomněl(a) jsem odeslat Formulář pro vrácení spolu s produktem, co teď?

    Pokud jste do balíku přibalili Vaši fakturu anebo alespoň číslo Vaší objednávky, není probém vrácené zboží identifikovat a spracovat. Jestli se v balíku nachází jenom produkt, jeli to možné, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis a sdělte nám informaci ohledně vrácení Vaší objednávky, abychom byli schopní rychlého spracování.

    Přece jen v případě, že od Vás neobdržíme informaci o vrácení anebo formulář, či číslo Vaší objednávky, nevadí. Náš tým se pokusí identifikovat Vaše vrácené brýle i pomocí jména odesílatele. Spracováni tak ale může trvat o něco déle.



  • Za jak dlouho mi na účet přijdou peníze za vrácené brýle?

    Vrácení peněz jsme povinni uskutečnit do 14 kalendářních dnů ode dne, kdy odstoupíte od kupní smlouvy. Nicméně, ne dříve než obdržíme vrácený produkt nebo potvrzení o jeho odeslání.

    Délka převodu závisí na typu Vaší karty, účtu a podmínkách Vaší banky. Ve většině případů však převod peněz trvá 2 - 5 pracovních dnů.

  • Obdržel(a) jsem poškozený / nesprávný produkt, co mohu dělat?

    Moc nás mrzí, pokud taková situace nastane. Tyto případy jsou zřídkavé, no jestli se vyskytnou, řešíme problém se zákazníkem okamžitě po oznámení.

    Hned jak vadu objevíte, kontaktujte nás prosím prostřednictvím našeho Zákaznického servisu a sdělte nám následovné informace:
    • číslo objednávky
    • název modelu produktu
    • popis a fotografii poškození / fotografii nesprávného modelu nebo obalu

    Jakmile obdržíme Váš poškozený produkt, přeplatíme Vám poštovní náklady za zaslání brýlí zpět na naší adresu a hned jak to bude možné, odešleme Vám náhradní nové brýle v 100% stavu nebo Vám vrátíme Vaše peníze.

  • Mohu produkt vrátit osobně?

    Zatím u nás neexistuje možnost brýle vrátit osobně. Prosím, postupujte dle pokynů v našem Průvodci vracením zboží a zašlete nám svůj balíček prostřednictvím registrované pošty nebo jakékoli jiné přepravní společnosti, kterou si zvolíte a doklad o odesláni si pečlivě uschovejte.

    Jakmile Váš balíček obdržíme a zkontrolujeme, budeme Vás kontaktovat e-mailem.

  • Objednávku jsem zaplatil(a) na dobírku, jakým spůsobem mi budou vráceny peníze?

    Vrácení peněz probíhá elektronicky bez ohledu na to, jaký způsob platby byl při objednávce zvolen. Pokud jste při Vaší objednávce zvolili platbu na dobírku a rozhodnete se ji vrátit, prosím kontaktujte náš Zákaznický servis a zašlete nám Vaše následující bankové údaje:
    • IBAN a SWIFT kód
    • jméno majitele bankovního účtu
    • adresu majitele bankovního účtu

    Jakmile Vaši vrácenou zásilku přijmeme a zpracujeme, o vrácení peněz Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.

    Mějte prosím na paměti, že při platbě na dobírku neprobíhá vrácení peněz nijak jinak než bankovním převodem.

  • Jak si mohu uplatnit dvouletou záruku?

    Na uplatnení záruky máte nárok po dobu 2 let ode dne, kdy ste za svojí objednávku zaplatili.

    Záruka se vztahuje na všechny výrobní vady bez výjimky. Nevztahuje se na poškození obrouček nebo čoček, způsobená každodenním nošením a opotřebením (např. škrábance) a na škody vzniklé nehodou nebo nesprávným používáním výrobku.

    Pro zhodnocení, zda se na daný defekt vztahuje záruka, nám prosím poskytněte fotografie a popis vady na kontak@eyerim.cz a my se s Vámi spojíme kůli dalšímu postupu. 

    Jakmile produkt obdržíme, zašleme jej výrobci na posouzení reklamace. Vezměte prosím na vědomí, že celý tento proces může trvat do 30 dnů.

     

  • Kde mohu získat nový Formulář pro vrácení?

    Nemůžete najít svůj Formulář pro vrácení? Žádný problém, nový si můžete vytisknout tady.

    Stačí postupovat dle instrukcí na formuláři. Ujistěte se prosím, že jste veškeré údaje vyplnili správně. Budeme je potřebovat pro hladké zpracování vrácení. Jakmile údaje vyplníte, vložte formulář do balíčku spolu s produktem, který nám vracíte.

Doručení a poštovné

  • Jaká bude doba doručení objednávky?

    Odhadovaná doba doručení je zobrazena na stránce každého modelu a naleznete ju také v potvrzovacím emailu Vaší objednávky.

    Ty nejpopulárnější brýle máme skladem a jejich odesíláni je expresní. Skladové modely jsou na našich stránkách snadno rozpoznatelné, jsou označeny slovi „EXPRESNÍ DOPRAVA“. Tyto produkty odesíláme během 24 hodin.

    Ostatní modely jsou k dispozici, ale v skladu u výrobce nebo dodavatele, nenacházejí se přímo v našem skladu. Doručení takových modelů se liší a nejkratší doba je 7 - 9 pracovních dnů, a ta nejdelší 24 - 26 pracovních dnů. 


  • Mohu sledovat doručování své objednávky?

    Ano, samozřejmě. Na území České republiky spolupracujeme s doručovatelskou společností PPL a Vaše objednávka je vždy odeslána s možností sledování zásilky.

    Jakmile je Vaše objednávka odeslána z našeho skladu, obdržíte e-mail s potvrzením o odeslání spolu se sledovacím číslem. Stačí jenom kliknout na odkaz sledování v e-mailu a zobrazí se Vám aktuální stav doručení.

  • Stav mé objednávky je stále „zpracovává se“, kdy bude odeslána?

    Stav objednávky „zpracovává se“ znamená, že Vaši objednávku připravujeme k odeslání.

    V případě, že jste si objednali produkt, který není momentálně na našem skladě, tento stav se Vám může u objednávky zobrazovat delší dobu. Předpokládaná doručovací lhůta je k dispozici ve Vašem e-mailu s potvrzením objednávky a zobrazuje se v počtu pracovních dnů (s výjimkou víkendů a svátků).

    Jakmile je Vaše objednávka odeslána z našeho skladu, obdržíte e-mail s potvrzením odeslání spolu se sledovacím číslem, které můžete použít pro sledování průběhu doručování. Stačí jen kliknout na odkaz sledování v tomto e-mailu a zobrazí se Vám aktuální informace.

  • Co mohu dělat, když moje sledovací číslo nefunguje?

    Pokud byla Vaše objednávka právě dnes odeslána, sledovací číslo nemusí fungovat. Aktivace může trvat do 24 hodin a teprve pak je mozné Vaši zásilku sledovat.

    Jestli Vaše sledovací informace nejsou aktualizovány anebo k dispozici ani po 24 hodinách, kontaktujte přímo doručovatelskou službu a poskytněte jim Vaše sledovací číslo. Pokud neuspějete, spojte se s námi pomocí našeho Zákaznického servisu a my Vám rádi pomůžeme získat více informací.

  • Je doprava opravdu zdarma?

    Ano, eyerim nabízí dopravu zdarma přímo k Vašim dveřím pro všechny výrobky. Doprava je úplně zdarma při doručování do jakékoli země v rámci Evropské unie.

    I přesto připomínáme, že v případě vrácení zboží, hradíte náklady spojené s přepravou Vy jako zákazník.

  • Proč musím platit extra poplatek za platbu na dobírku?

    Připomínáme, že platba na dobírku není metoda doručení. Všechny metody doručení (kromě expresního doručení) jsou zdarma.

    Platba na dobírku je platební metoda, při jejímž zvolení platíte za svoji objednávku až v okamžiku jejího doručení. V případě některých zemí může být za možnost platby na dobírku účtován extra poplatek.

  • Odesíláte zboží i do zemí mimo EU?

    Mrzí nás to, ale doručení mimo krajin Evropské unie momentálně není možné.

  • Mohu doručení svého balíčku přesměrovat na jinou adresu?

    Vaši doručovací adresu můžeme změnit pouze tehdy, když Vaše objednávka ještě nebyla odeslána. V takovém případě kontaktujte prosím náš Zákaznický servis a sdělte nám svoji novou doručovací adresu.

    Pokud byla Vaše objednávka již odeslána, kontaktujte prosím přímo doručovatelskou společnost, která balíček doručuje a požádejte o přesměrování balíčku na požadovanou adresu.

  • Mohu si zvolit určitou část dne, kdy by mi doručení vyhovovalo?

    Naneštěstí není možné stanovit konkrétní datum a čas doručení Vašeho balíčku. Po objednání je Vám poskytneme předpokládané datum doručení, které je zmíněno i v e-mailu s potvrzením objednávky.

    V případě, že však z nějakého důvodu potřebujete odsunout odeslání objednávky, která ještě nebyla odeslána, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis a sdělte nám, kdy si přejete, aby Vám byla Vaše zásilka odeslána.

    Jakmile je Vaše zásilka odeslána z našeho skladu, obdržíte e-mail s potvrzením odeslání objednávky spolu se sledovacím číslem, s jehož pomocí můžete svůj balíček sledovat. Stačí kliknout na odkaz sledování v tomto e-mailu a zobrazí se Vám veškeré informace o sledování zásilky.

  • Mohu si nechat balíček doručit do práce?

    Balíček Vám můžeme doručit na Vaši adresu pobytu nebo na Vaši pracovní adresu. Většina dopravců doručuje zásilky během běžných pracovních hodin a při doručení zásilky může požadovat Váš podpis, proto Vám doporučujeme směřovat balíček na adresu, kde bude v době doručování někdo přítomen a schopen balíček převzít.

  • Co se stane, když si mojí objednávku v době doručování nepřevezmu?

    Pokud nejste na adrese v době doručení nebo existuje jiný důvod, proč si zásílku nemůžete převzít, kontaktujte prosím doručovatelskou společnost a dohodněte se na jiném termínu doručení. Jestli nový termín doručení nebude možný, Vaše zásilka bude po dobu 7 dní uložena na Parcel Shopu doručovatele, kde si jí budete moci osobně vyzvednout.

    V případě, že si Vaši zásilku nepřevezmete vůbec, vrátí se zpět na adresu našeho skladu. Po obdržení budete informovaní emailem o vrácení Vaší objednávky a jestli nebudete mít zájem o znovu zaslání na Vaši adresu, Vaše objednávka bude zrušena. Pokud jste za ní platili předem, Vaše peníze budou vráceny zpět na Váš účet.

Technické problémy

  • Jak se mohu přihlásit k odběru novinek?

    Tuhle možnost najdete v dolní části naší domovské stránky. Zadejte do kolonky svoji e-mailovou adresu a stiskněte tlačítko "Přihlásit".

    Pokud se přihlásíte k našemu odběru novinek, obdržíte od nás také uvítací slevu, kterou Vám zašleme na Váš email.

  • Mám potíže s přihlášením do svého účtu

    Pokud se nacházíte na stránce přihlášení a objeví se Vám zpráva, že Vaše e-mailová adresa/heslo je neplatné, následujte prosím tyto instrukce:

    • Překontrolujte, zda jste zadali správnou e-mailovou adresu a heslo, jako při registraci účtu.
    • Pokud si nemůžete vzpomenout na své heslo, klikněte na odkaz „Zapomněli jste heslo?“ na stránce přihlášení. Zadejte prosím svoji e-mailovou adresu a my Vám odešleme e-mail s odkazem, který Vám umožní vytvořit heslo nové.
    • Ujistěte se, že byl Váš účet již dříve úspěšně založen. Najděte potvrzení o založení ve Vaší emailové schránce /přihlášení k odběru novinek není vytvořením účtu, proto je potřebná registrace/. Pokud potvrzení nenajdete, účet vytvořený nemáte.

    Pokud Vám naše odpovědě nepomohli, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis a sdělte nám co možná nejvíce podrobností o Vašem problému, rádi Vám pomůžeme.

  • Musím si na vaší stránce vytvořit účet, pokud chci u vás nakupovat?

    Ne, nemusíte.

    Informace ohledně stavu Vaší objednávky od nás dostanete vždy prostřednictvím e-mailu. Nicméně, registrace přináší výhody, pokud se rozhodnete u nás opět nakupovat v budoucnu. Vaše údaje si zapamatujeme a díky tomu si Vaši další objednávku vytvoříte rychlostí blesku. V účtu si můžete kdykoli prohlédnout Vaše předchozí objednávky, upravit preferované doručovací a fakturační adresy, změnit kontaktní údaje a ušetřit tak čas.

    Upozorňujeme, že jakékoli změny, které v účtu provedete, se nezobrazí ve Vašich aktuálních objednávkach. Ak například v účtu změníte adresu doručení, změna bude viditelná až ve Vaší další objednávce.

  • Jak se mohu odhlásit z odběru vašich e-mailů / newsletteru?

    Tuhle možnost najdete přímo v kterémkoli z našich newsletterů. Na konci emailu v patičce klikněte na „Odhlásit se“ a zvolte si možnosti nastavení anebo zrušení odběru.

  • Zapomněl(a) jsem své heslo, jak jej mohu obnovit?

    Pokud jste zapomněli své heslo, do svého účtu se dostanete snadno.

    Přejděte na stránku přihlášení kliknutím sem, nebo ji naleznete na obrazovce v pravém rohu. Klikněte na „Zapomněli jste heslo?“ a zadejte svoji e-mailovou adresu. Poté obdržíte e-mail s odkazem pro obnovu hesla.

  • Mám problém s platbou na vašich stránkách, co mám dělat?

    Vždy se prosím ujistěte, že všechny informace, které jsou nutné pro správný průběh platby, jste zadali správně. Jedná se o číslo karty, jméno, e-mailovou adresu, atd. Pokud se Vám i přesto nepovedlo platbu za použití určité metody uskutečnit, zkuste prosím zvolit jiný typ platby, je-li to možné.

    Pokud i přesto problémy s platbou přetrvávají, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis a sdělte nám co možná nejvíce podrobností o Vašem problému, rádi Vám poradíme.

  • Nepřišel mi e-mail s potvrzením objednávky, je vše v pořádku?

    Pokud ve své schránce nemůžete najít e-mail s potvrzením objednávky, postupujte prosím dle následujících instrukcí:

    • Zkontrolujte svou nevyžádanou poštu (spam) nebo jiné filtre
    • Zkontrolujte, zda odeslání objednávky proběhlo úspěšně (zda proběhla platba)

    Pokud i přesto nemůžete najít e-mail s potvrzením, je možné, že jste při objednávání nesprávně zadali svoji e-mailovou adresu nebo Vaše platba nebyla úspěšně zpracována. Kontaktujte prosím náš Zákaznický servis a sdělte nám co možná nejvíce podrobností o Vašem problému. Vynasnažíme se Vám pomoci.

eyerim collection

  • Jaká je odhadovaná doba doručení dioptrických brýlí z eyerim collection?

    Všechny modely z eyerim collection obdržíte přibližně do 12 - 14 pracovních dní. 

    Výroba a zabrušování čoček do Vámi zvoleného rámu budou zahájeny téměř okamžitě po dokončení Vaší objednávky na našich stránkách. Jakmile budou dioptrické brýle vyrobeny, budou odeslány přímo do Vašich rukou. 
     

  • Co je součástí balení dioptrických brýlí z eyerim collection?

    Každý produkt z eyerim collection, který si u nás zakoupíte, doručujeme v originálním balení, kterého součástí je pevné ochranné pouzdro černé barvy, černý čistící hadřík a brýle, které jste si vybrali.


  • Je možné dioptrické brýle z eyerim collection vrátit?

    Ano, samozřejmě. Nevyhovující brýle můžete vrátit až do 30 dní ode dne doručení.

    Více podrobností o procesu vrácení naleznete zde.

  • Jak bude probíhat refundace v případě vrácení zboží, jelikož jsou dioptrické čočky již v ceně brýlí?

    Pokud se rozhodnete vrátit dioptrické brýle z eyerim collection, vrátíme Vám plnou hodnotu objednávky, včetně dioptrických čoček a přidaných vylepšení jako je ochrana proti modrému světlu nebo fotochromatické čočky.  Nakupujete tedy úplně bez rizika.

    POZNÁMKA: Vrácení plné ceny se týká pouze dioptrických brýlí z eyerim collection. V případě, že si vyberete jinou značku brýlí s dioptrickými čočkami, vrátit Vám můžeme pouze částku za vrácené obruby, protože dioptrické čočky vyráběny na míru, naneštěstí nejsou refundovatelné. Více informací se dozvíte v našich Obchodných podmínkách

  • Jak mohu zaplatit za objednávku brýlí z eyerim collection?

    Pro úhradu Vaší objednávky můžete zvolit jeden z následujících způsobů platby:
    • Kreditní / Debetní karta
    • GoPay

    Dobírka v případě nákupu dioptrických brýlí není možná, jelikož se jedná a produkt vyhotovený pro Vás na míru a je nevyhnutelná platba předem.

  • Vystavíte k mé objednávce brýlí z eyerim collection fakturu?

    Fakturu vystavujeme ke každé eyerim objednávce a eyerim kolekce tedy není výjimkou. Fakturu naleznete v potvrzovacím e-mailu po odeslání Vaší objednávky.

  • Jaký typ dioptrických čoček je zahrnut v ceně obrouček z eyerim collection?

    Naše čočky jsou vyráběny technologií Hard Multi Xtra se špičkovými funkcemi, které jsou zahrnuty v ceně všech dioptrických brýlí z eyerim collection.

    Přečtěte si více o těchto technologiích a možnosti vylepšení všech čoček zde.

  • Je možné objednat si brýle z eyerim collection i v jiné velikosti?

    Mrzí nás to, no všechny modely z eyerim collection jsou vyráběny pouze v jedné univerzální velikosti. Tato velikost obvykle dokonale padne většině lidí, a proto pevně věříme, že padnou i Vám. 

  • Jak je možné, že je cena dioptrických brýlí z eyerim collection tak nízká?

    U ostatních prodejců brýlí se obvykle stretáváme s dlouhým logistickým procesem, kdy brýle od výrobce putujou k distributory a dalším maloobchodním prodejcům, až pak se dostanou k Vám. Tento proces přirozeně stojí víc, zahrnuje všechny distribuční poplatky a náklady na přepravu a podobně.

    My jsme vynechali zprostředkovatele a brýle přímo z výroby putujou do Vašich rukou. Proto můžete získat stejně kvalitní dioptrické brýle jako v ostatních maloobchodních prodejnách, ale za mnohem příznivější cenu.

  • Z jakých materiálů jsou dioptrické brýle z eyerim collection vyrobeny?

    K výrobě rámů z eyerim collection se používají 4 různé materiály - acetát, kov, plast, titan.

    Přečtěte si více o těchto materiálech zde.

  • Moje objednávka
  • Platby, akce a vouchery
  • Produkty, značky a dostupnost
  • Vrácení produktu a peněz
  • Doručení a poštovné
  • Technické problémy
  • eyerim collection
  • Jak na vrácení
  • Otázky