Poštovné zdarma   |   Vrácení do 30 dnů
+420 910 902 560

Zavolejte nám Po - Pá od 9:00 do 17:00

Pošlete nám email kontakt@eyerim.cz

  • Často kladené otázky
    • Moje objednávka
    • Platby, akce a vouchery
    • Produkty, značky a dostupnost
    • Vrácení produktu a peněz
    • Doručení a poštovné
    • Technické problémy
    • eyerim collection
  • Poštovné a vrácení zboží
    • Jak na vrácení
    • Otázky
  • Kontakt
  • Moje objednávka
  • Platby, akce a vouchery
  • Produkty, značky a dostupnost
  • Vrácení produktu a peněz
  • Doručení a poštovné
  • Technické problémy
  • eyerim collection
  • Jak na vrácení
  • Otázky

Moje objednávka

  • Jak mohu zkontrolovat stav svojí objednávky?

    Odhadovaná doba doručení Vaší objednávky se vždy nachází v potvrzení objednávky, které obdržíte prostřednictvím e-mailu. Tato doba je zobrazena v pracovních dnech (s výjimkou víkendů a svátků).


  • Neobdržel(a) jsem e-mail s potvrzením objednávky, je všechno v pořádku?

    Pokud ve své e-mailové schránce nemůžete najít e-mail s potvrzením objednávky, postupujte prosím dle následujících instrukcí:

    • Zkontrolujte nevyžádanou poštu nebo jiné filtry, které ve schránce používáte
    • Zkontrolujte, zda odeslání objednávky proběhlo úspěšně (zda proběhla platba)

    Pokud i přesto nemůžete najít e-mail s potvrzením, je možné, že jste při objednávání nesprávně zadali svojí e-mailovou adresu nebo Vaše platba nebyla úspěšně zpracována. Kontaktujte prosím náš Zákaznický servis a sdělte nám co možná nejvíce podrobností o Vašem problému. Vynasnažíme se Vám pomoci.

  • Mohu svoji objednávku měnit?

    Jakmile svoji objednávku odešlete, není bohužel možné ji dále měnit. Není možné změnit velikost/barvu produktu, metodu doručení ani platby.

    Máte však možnost svoji objednávku zrušit a uskutočnit novou, pokud vaše objednávka zatím nebyla odeslána.

    Pokud si přejete svoji objednávku zrušit, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis, sdělte nám číslo své objednávky a důvod zrušení. Vyřídíme Vaši žádost o zrušení co nejdříve a odešleme Vám potvrzení o vrácení peněz (pokud již proběhla platba).

  • Lze objednávku zrušit?

    Pokud ještě Vaše objednávka nebyla odeslána, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis se svým číslem objednávky a řekněte nám, proč objednávku rušíte.

    Vaši žádost o zrušení objednávky zpracujeme jakmile to bude možné a obratem Vám zašleme potvrzení o vrácení peněz (neplatí pro způsob platby na dobírku). V případě zrušení objednávky může trvat až 5 pracovních dní, dokud bude platba zobrazena na Vašem účtu, v závislosti od vydavatele Vaší platební karty nebo Vaší banky.

  • Co mohu dělat, když moje sledovací číslo nefunguje?

    U některých přepravních společností může trvat 1 - 4 dny, než se aktivují sledovací informace o dané zásilce.

    Pokud nebyly Vaše sledovací informace během tohoto období aktualizovány nebo pokud se Váš balíček někde zaseknul, spojte se s námi pomocí našeho Zákaznického servisu a my Vám rádi pomůžeme.

  • Mohu zrušit objednávku, která byla již odeslána?

    Po odeslání zásilky nemůžeme Vaši objednávku zrušit.

    Pokud chcete zrušit její doručování, doporučujeme Vám spojit se přímo s přepravní společností, která Vaši zásilku doručuje, a poprosit ji o zaslání balíčku zpět jeho odesilateli. Pokud společnost Vaši žádost nestihne zpracovat, můžete balíček odmítnout při jeho doručování a bude nám zaslán zpět na naší adresu.

    Jakmile obdržíme zásilku, spojíme se s Vámi a v případě, že jste objednávku zaplatili předem, vyřídíme vrácení peněz.

  • Jak mohu zrušit svoji objednávku?

    Způsob, jakým je možné Vaši objednávku zrušit, závisí na aktuálním stavu Vaší objednávky.

    Pokud objednávka ještě nebyla odeslána, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis, sdělte nám číslo své objednávky a důvod zrušení. Vyřídíme Vaši žádost o zrušení co nejdříve a odešleme Vám potvrzení o vrácení peněz.

    Jakmile již byla objednávka odeslána a je na cestě k Vám, není možné objednávku zrušit. Proto Vám doporučujeme spojit se přímo s přepravní společností, která Vaši zásilku doručuje, a poprosit ji o zaslání balíčku zpět jeho odesilateli. Pokud společnost Vaši žádost nestihne zpracovat, můžete balíček odmítnout při jeho doručování a bude nám zaslán zpět na naší adresu.

    Jakmile obdržíme odmítnutou zásilku, spojíme se s Vámi a v případě, že jste objednávku zaplatili předem, vyřídíme vrácení peněz.

  • Jak se s vámi mohu spojit prostřednictvím Zákaznického servisu?

    Snažíme se, aby bylo online nakupování na eyerim co nejsnadnější, ale chápeme, že i přes to můžete mít otázky, proto jsme vytvořili tuto stránku.

    Doufáme, že zde najdete odpovědi, které hledáte. Pokud nás však potřebujete kontaktovat přímo, jsme zde pro Vás každý pracovní den po celý rok. Chcete-li se s námi spojit, vyberte si jednu z možností kontaktů níže a my Vám moc rádi pomůžeme.

    email address   kontakt@eyerim.cz

    phone   +420 910 902 560

  • Obdržel(a) jsem vadný nebo poškozený produkt, co mohu dělat?

    Velmi se omlouváme, pokud taková situace nastane. Snažíme se takovýmto případům předcházet a řešit veškeré problémy s vadnými produkty co nejrychleji.

    Jakmile vadu objevíte, kontaktujte nás prosím prostřednictvím našeho Zákaznického servisu a sdělte nám:
    • číslo objednávky
    • název vadného produktu
    • popis vady, ideálně i s fotografiemi

    Jakmile obdržíme Váš poškozený produkt, vrátíme Vám poštovní náklady za odeslání a hned jak to bude možné, odešleme Vám náhradní nové brýle v 100% stavu.

  • V balíčku mi přišel nesprávný produkt, co mohu dělat?

    Velmi se omlouváme, pokud taková situace nastane. Děláme vše pro to, aby k podobným případům nedocházelo.

    Když již k situace dojde, prosím, kontaktujte náš Zákaznický servis se svým číslem objednávky a v případě objednání více produktů, nás informujte o tom, který z nich je nesprávný.

    Ihned po obdržení Vaší zprávy Vás budeme informovat o dalším postupu a postaráme se o to, abyste měli Vaše správné brýle co nejdříve u Vás doma.

  • Vystavíte mi fakturu za objednávku?

    Vystavujeme fakturu ke každé objednávce.

    Najdete ji v příloze e-mailu s potvrzením o odeslání, který obdržíte po odeslání objednávky z našeho skladu. Rovněž ji přikládáme v papírové formě do balíčku.

    Pozor, v případě, že jako způsob platby zvolíte dobírku, Vaši fakturu uvnitř balíku nenajdete. V tomto případě Vám bude odeslána prostřednictvím e-mailu hned, když zásilku převezmete a zaplatíte na místě převzetí.

  • Mohu nakupovat na firmu a obdržet fakturu?

    Tento způsob nakupování naneštěstí není na našich webových stránkách optimalizován a není možné při objednávce zvolit možnost „nakupovat na firmu“.

    Pro nakupování na firmu postupujte dle kroků níže:
    • Odešlete objednávku jako běžný zákazník
    • Jakmile obdržíte e-mail s potvrzením objednávky, spojte se s námi prostřednictvím Zákaznického servisu a požádejte o změnu fakturačních údajů
    • Nezapomeňte nám sdělit celý název společnosti a všechny daňové údaje, abychom mohli správně aktualizovat Vaše fakturační údaje
    • Vaše faktura Vám bude zaslána prostřednictvím e-mailu nebo uvnitř balíčku

    Upozorňujeme, že v případě platby na dobírku nemůžeme vystavit fakturu za objednávku před doručením produktu. V tomto případě obdržíte fakturu na Váš e-mail hned poté, co bude zásilka doručená a zaplacená.

  • Co dělat, když je ve faktuře nesprávný údaj?

    Pokud máte jakýkoli problém s fakturou, kterou jsme Vám zaslali, spojte se s námi prostřednictvím Zákaznického servisu, rádi Vám pomůžeme.

  • Neobdržel(a) jsem fakturu, co mám dělat?

    Chybí Vám v balíčku faktura? Nezoufejte, elektronickou verzi najdete v e-mailu s potvrzením nákupu.

    Pokud jste jako způsob platby zvolili platbu na dobírku, Vaše faktura nebude součástí balíčku. Místo toho Vám ji zašleme prostřednictvím e-mailu, jakmile si balíček převezmete a zaplatíte za svoji objednávku.

  • Zrušil(a) jsem svoji objednávku, kdy mi přijdou nazpět mé peníze?

    Pokud svoji objednávku zrušíte, Vaše peníze Vám budou navráceny zpět. Jakmile Vám peníze odešleme, trvá to většinou 2 - 5 pracovních dnů, než je uvidíte na svém účtu. Tyto informace se však mohou lišit v závislosti od Vaší platební karty, typu účtu nebo Vaší banky.

  • Můžete mi vrátit peníze i když se cena výrobku od doby objednávky změnila?

    Jelikož jsme online obchodem, naše ceny se mění v závislosti na marketingové aktivitě, dostupnosti na skladech a poptávce našich zákazníků. V tomto případě naneštěstí nebudeme moci vyrovnat rozdíl mezi původní a aktuální cenou.

Jak vrátit zboží

Krok 1 Brýle opatrně zabalte do originálního balení, ve kterém jste je obdrželi. Vezměte prosím na vědomí, že produkt musí být vrácen v původním stavu a originál balení, včetně všech doplňků, jako například čistíci hadřík, pouzdro brýlí, certifikát originality, atd.
Krok 2 Vyplňte reklamační formulář a vložte ho do balíčku. To je důležité, abychom mohli zpracovat vaši reklamaci ihned po obdržení balíčku.
Potřebujete nový reklamační formulář? Stáhněte si jej zde.
Krok 3 Jakmile jste balíček zabalili, zaneste ho na místní poštovní úřad a odešlete nám ho nazpět na adresu:

eyerim s.r.o Michalská 389/20 811 01 Bratislava Slovenská republika
Pokud je to možné, obstarejte si prosím poštovní doklad od zvolené přepravní společnosti, aby celý proces proběhl hladce.

*Použitá metoda balení a přepravy musí být bezpečná. Nepřevezmeme zodpovědnost za výrobky, které byly během cesty k nám poničeny nebo ztraceny.
Krok 4 Dejte tomu čas. Přeprava a zpracování zásilky může trvat až 10 pracovních dnů.

Mimochodem, platili jste za svoji objednávku na dobírku? Spojte se s námi prosím na kontakt@eyerim.cz a sdělte nám své bankovní údaje, aby celý proces vrácení peněz proběhl hladce a co nejrychleji.
Krok 5 Jakmile obdržíme a prohlédneme Váš balíček, budeme Vás kontaktovat prostřednictvím e-mailu.
Poté proběhne vrácení Vašich peněz. Vezměte prosím na vědomí, že transakce může trvat 2 - 5 pracovních dnů. Délka spracování závisí na způsobu platby, typu účtu a podmínkách Vaší banky.

Jak vrátit zboží

Krok 1 Brýle opatrně zabalte do originálního balení, ve kterém jste je obdrželi. Vezměte prosím na vědomí, že produkt musí být vrácen v původním stavu a originál balení, včetně všech doplňků, jako například čistíci hadřík, pouzdro brýlí, certifikát originality, atd.
Krok 2 Vyplňte reklamační formulář a vložte ho do balíčku. To je důležité, abychom mohli zpracovat vaši reklamaci ihned po obdržení balíčku.
Potřebujete nový reklamační formulář? Stáhněte si jej zde.
Krok 3 Jakmile jste balíček zabalili, zaneste ho na místní poštovní úřad a odešlete nám ho nazpět na adresu:

eyerim s.r.o Michalská 389/20 811 01 Bratislava Slovenská republika
Pokud je to možné, obstarejte si prosím poštovní doklad od zvolené přepravní společnosti, aby celý proces proběhl hladce.

*Použitá metoda balení a přepravy musí být bezpečná. Nepřevezmeme zodpovědnost za výrobky, které byly během cesty k nám poničeny nebo ztraceny.
Krok 4 Dejte tomu čas. Přeprava a zpracování zásilky může trvat až 10 pracovních dnů.

Mimochodem, platili jste za svoji objednávku na dobírku? Spojte se s námi prosím na kontakt@eyerim.cz a sdělte nám své bankovní údaje, aby celý proces vrácení peněz proběhl hladce a co nejrychleji.
Krok 5 Jakmile obdržíme a prohlédneme Váš balíček, budeme Vás kontaktovat prostřednictvím e-mailu.
Poté proběhne vrácení Vašich peněz. Vezměte prosím na vědomí, že transakce může trvat 2 - 5 pracovních dnů. Délka spracování závisí na způsobu platby, typu účtu a podmínkách Vaší banky.

Platby, akce a vouchery

  • Jak mohu za svoji objednávku zaplatit?

    Online platby jsou u eyerim bleskově rychlé a bezpečnost Vaší platby bereme velmi vážně. Proto jsou u nás Vaše platební údaje v bezpečí. Všechny platby jsou převáděny prostřednictvím zakódované platební brány a používáme ty nejlepší bezpečnostní systémy na trhu.

    Pro zaplacení Vaší objednávky můžete zvolit jednu z následujících platebních možností:
      • Kreditní/Debetní karta
      • GoPay
      • PayPal
      • Dobírka

  • Jak mohu na vašich stránkách použít slevový kód?

    Je třeba zadat kód přesně, jak Vám byl zaslán, bez mezer. Jednoduše přepište nebo zkopírujte kód kupónu do kolonky "Slevový kupón" v košíku:
    how to use discount voucher

    Po zadání kódu, klikněte na "Uplatnit" a Vaše sleva bude automaticky odečtena z celkové částky objednávky. Mějte prosím na paměti, že hodnota slevového kupónu se v košíku zobrazuje vždy bez DPH.
    how to use discount voucher

    Slevový kupón je třeba uplatnit v košíku v prvním kroku Vašeho nákupu. Po přijetí objednávky nelze dodatečně slevu uplatnit.

  • Proč mi slevový kód nefunguje?

    Pokud zjistíte, že Váš slevový kód nefunguje, přečtěte si prosím následující instrukce:
    • Pro jednu objednávku je možné použít pouze jeden slevový kód.
    • Stejně tak, jak se liší slevové kódy, se liší i podmínky jejich použití, proto jim prosím při obdržení kódu věnujte pozornost. Kódy mohou být platné jen pro určité produkty a většina kódů bude mít také datum vypršení platnosti. Podmínky pro použití kódu byste měli najít na stejném místě jako kód samotný, ať už v e-mailu nebo na našich webových stránkách.

    Pokud i přes to Váš kód nefunguje, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis a poskytněte nám co možná nejvíce detailů o svém problému, včetně snímků obrazovky chybových zpráv, které se Vám zobrazí. A také popište, jaké postupy jste již provedli.

  • Mohu svůj slevový kód použít znovu po zrušení nebo vrácení objednávky?

    Pokud použijete slevový kód, a poté z nějakého důvodu objednávku zrušíte nebo vrátíte, svůj slevový kód můžete použít na svoji další objednávku v případě, že:
    • Tomuto kódu ještě nevypršela platnost
    • Tento kupón je platný pro produkt, který si zvolíte

    Nemůžete znovu uplatnit kódy kupónů, které jsou platné pouze na první objednávku, nebo ty, jejichž podmínky použití neodpovídají Vámi zvolenému produktu.

  • Proč nemohu zvolit v košíku platbu na dobírku?

    Vždy se snažíme svým zákazníkům nabídnout co možná nejširší škálu platebních možností a platba na dobírku je jednou z nich.

    Pokud při objednávání zjistíte, že Vám není nabízena možnost platby na dobírku, přečtěte si prosím následující instrukce:
    • Platbu na dobírku nemůžete zvolit v případě objednávek obsahujících na míru vyrobená dioptrická skla.
    • Z bezpečnostních důvodů není k dispozici možnost platby na dobírku pro objednávky nad 5 000 CZK.

  • Nepřišel mi uvítací slevový kód po tom, co jsem se přihlásil(a) k odběru novinek.

    Přihlásili jste se k odběru novinek? V tom případě byste ihned měli obdržet náš uvítací slevový kód.

    Pokud jste neobdrželi náš uvítací slevový kód, přečtěte si prosím následujících instrukce:
    • Zkontrolujte prosím ve Vaší schránce i nevyžádanou poštu (spam) - naše newslettery jsou občas přetažené tou tíhou slev, které nesou, a sem tam se mohou zatoulat.
    • Ujistěte se, že jste při přihlašování neudělali chybu v zadávání své e-mailové adresy. Nejsnadnějším způsobem, jak to zkontrolovat, je znovu se přihlásit a počkat, jestli Váš slevový kód nedorazí.

    Pokud i přesto nemůžete svůj uvítací kupón najít, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis a poskytněte co možná nejvíce detailů o Vašem problému.

  • Mohu na vašich stránkách platit na splátky?

    Tato platební metoda je momentálně na našich webových stránkách nedostupná.

  • Mohu na svoji objednávku použít více než jeden slevový kód?

    Používáte na svoji objednávku slevový kód? Na jednu objednávku je možné použít jen jeden.

    Pro další informace, jak zadat slevový kód, klikněte sem.

  • Zapomněl(a) jsem v košíku zadat svůj slevový kód, co mohu dělat?

    Svůj slevový kód musíte zadat během objednávání, po odeslání objednávky jej již nelze uplatnit.

    Pokud si stále přejete uplatnit svůj slevový kód na objednávku, je třeba původní objednávku zrušit a zrealizovat novou. Pro další informace ohledně zrušení objednávky klikněte sem.

  • Jak mohu získat slevový kód pro svoji objednávku?

    Víme, že naši zákazníci mají naše speciální nabídky moc rádi.

    Doporučujeme pravidelně kontrolovat naše webové stránky, často u nás běží dlouhodobé promo akce pro konkrétní značky, dioptrická skla nebo některé kolekce.

    Pokud se ale zajímáte přímo o naše slevové kódy, dobrou zprávou pro Vás je, že je zasíláme v našich newsletterech. Někdy můžete slevový kód objevit i na našem Facebooku nebo přímo na našich stránkách. A pro reklamní dárky sledujte náš Instagram. Jednoduše mějte oči pořád otevřené!

  • Mohu na vaší stránce nakoupit bez DPH?

    Vzhledem k našim všeobecným podmínkám nenabízíme možnost nákupu bez DPH.

Otázky

  • Je možné vrátit brýle, které jsem obdržel(a)?

    Ano, jistě. eyerim nabízí možnost vrácení zboží až do 30 dní od data doručení. Díky tomu u nás nakupujete bez jakéhokoli rizika.


    V případě, že objednaný výrobek nesplňuje Vaše očekávání nebo Vám nesedí, můžete jej zaslat zpět během 30 dní po jeho obdržení.

    Pro zobrazení našeho reklamačního řádu, klikněte sem.

  • Jak mohu vrátit svoji objednávku?

    Jako všechno na eyerim, i vrácení zboží je velmi snadné. Stačí produkt opatrně zabalit do původního originál balení, v němž jste jej obdrželi, a poslat zpět na naši korešpondenční adresu:
      eyerim s.r.o.
      Michalská 389/20
      811 01 Bratislava
      Slovensko

    Pro zobrazení našeho průvodce vracením zboží, klikněte sem.

  • Jaké jsou vaše všeobecné podmínky pro vrácení?

    Pokud chcete vrátit nesprávný nebo poškozený produkt, klikněte prosím sem a my Váš problém vyřešíme. Pokud potřebujete nový Formulář pro vrácení, klikněte prosím sem.

    Níže naleznete naše všeobecné podmínky pro vrácení:
    • Vrátit lze nepoužitý produkt ve lhůtě do 30 dnů od jeho doručení.
    • Chcete-li produkt vyměnit za jinou barvu/velikost/model, původní objednávku musíte vrátit a poté musíte provést novou.
    • Pokud se rozhodnete Vaši objednávku vrátit, není nutné nás kontaktovat. Vše, co musíte udělat, je vyplnit Formulář pro vrácení, který najdete v balíku a poslat nám ho zpět spolu s produktem, který chcete vrátit.
    • Hodnota produktu, který vrátíte, Vám bude refundována zpět stejnou formou, jakou byla Vaše objednávka zaplacena.
    • Dioptrické čočky vyhotovené na míru nelze vrátit, ani za ně požadovat vrácení peněz. To však nevylučuje možnou reklamaci, pokud mají čočky výrobní vady.
    • Za Vaši zásilku jste zodpovědní do bodu, kdy balík dorazí zpět k nám. Zkontrolujte, zda je balík důkladně zabalen, aby se během cesty nepoškodil.
    • Produkt musí být vrácen v původním balení, musí obsahovat všechny původní visačky a doplňky a nesmí být používán.
    • Ve výjimečných případech, kdy vrácený produkt obdržíme poškozený nebo po lhůtě 30 dnů ode dne jeho doručení, nemusíme vrácení akceptovat a produkt Vám můžeme vrátit.
    • Nejsme zodpovědní za žádné produkty, které nám budou vráceny omylem. Pokud si přejete, aby Vám byl takový produkt vrácen zpět, můžeme vyžadovat zaplacení nákladů na odeslání.
    • Poštovní náklady na vrácení produktu hradí zákazník
    • Balení a způsob doručení, které používáte, by měly být bezpečné. Neneseme odpovědnost za produkty, které se poškodí nebo ztratí během doručování. Pro případ potřeby si uschovejte potvrzení o odeslání zásilky.

    Pro zobrazení našeho Průvodce vracením zboží klikněte sem.

  • Jak správně vyplnit Formulář pro vrácení?

    Je to snadné! Stačí postupovat dle instrukcí na formuláři. Nezapomeňte zkontrolovat, zda jsou všechny údaje správné. Tyto informace budeme potřebovat pro zpracování Vašeho vrácení. Jakmile veškeré údaje vyplníte, vložte formulář do balíčku spolu s produkty, které vracíte.

    Zde je malá ukázka, jak by to mělo vypadat:
    how to use discount voucher

  • Mohu vrátit brýle a vyměnit je za jiné?

    Naneštěstí není možné v rámci jedné objednávky zajistit výměnu vrácených produktů. Všechny vrácené produkty budou automaticky zrušeny a budou Vám za ně vráceny peníze.

    Pokud si přejete objednat produkt jiné velikosti, barvy anebo úplně jiný model, stačí zrealizovat novou objednávku na našich webových stránkách.

  • Budou mi proplaceny poštovní náklady za vrácení objednávky?

    Poplatky za vrácení produktu hradí zákazník. Poštovní náklady za vrácení produktu Vám budou vráceny pouze ve výjimečných případech, kdy vracíte poškozený produkt.

    Dioptrické čočky vyhotovené na míru naneštěstí nelze vrátit ani za ně požadovat vrácení peněz, což však nevylučuje reklamaci, pokud mají čočky výrobní vady.

  • Vrátíte mi peníze za vyhotovené dioptrické čočky?

    Naneštěstí není možné vrátit peníze za produkty, které byly zhotoveny na míru dle individuálních požadavků zákazníka. V případě dioptrických brýlí s čočky vyrobenými na zakázku, Vám můžeme vrátit peníze pouze za obroučky brýlí.

    Pokud si přejete ponechat pouze své čočky, odešleme vrácené brýle do naší optiky, kde budou dioptrické čočky profesionálně vybrána, a poté odeslána zpět k vám. Důrazně však nedoporučujeme používat tyto čočky pro další brýle, jelikož byly vyrobeny přímo do určitého typu obrouček a v případě používání v jiných obroučkách, by dokonce mohlo dojít k poškození Vašeho zraku.

    POZNÁMKA: Po přijetí objednávky dioptrických čoček vyhotovených na míru nelze při zrušení objednávky požadovat vrácení peněz, ani v případě, že objednávka ještě nebyla vyexpedována.

  • Již jste obdrželi můj vrácený produkt?

    Jakmile přijmeme a prohlédneme vrácené zboží, spojíme se s Vámi prostřednictvím e-mailu. Doručování zásilky zpět k nám může trvat až 10 pracovních dnů.

    Pokud je to možné, nezapomeňte si nechat na poště vystavit poštovní doklad. Řádně si jej uschovejte do té doby, než bude navrácení Vašeho zboží úspěšně zpracováno, abyste v případe potřeby mohli sledovat cestu zásilky.

  • Vrátil(a) jsem produkt a byla mi navrácena nesprávná částka.

    Velice se omlouváme, pokud jsme udělali chybu. Prosím, kontaktujte nás prostřednictvím Zákaznického servisu a problém rádi a rychle vyřešíme.

    Připomínáme, že není možné vracet peníze za dioptrické čočky vyrobené pro zákazníka na míru a peníze za poplatek platby na dobírku. 

  • Co se stane, když zapomenu odeslat Formulář pro vrácení spolu s produktem?

    Zapomněli jste ke svému balíčku přiložit Formulář pro vrácení? To nevadí, náš tým bude nejspíše schopen identifikovat Vaši objednávku i pomocí jména odesílatela. Spracováni tak ale může trvat o něco déle.

    Jakmile Vaše vrácené zboží obdržíme a prohlédneme, dáme Vám vědět prostřednictvím e-mailu, že je vše v pořádku a že můžete očekávat navrácení peněz během následujících dnů.

  • Za jak dlouho mi na účet přijdou vrácené peníze?

    Vrácení peněz jsme povinni uskutečnit do 14 kalendářních dnů ode dne, kdy odstoupíte od kupní smlouvy. Nicméně, ne dříve než obdržíme vrácený produkt nebo potvrzení o jeho odeslání.

    Délka převodu závisí na typu Vaší karty, účtu a podmínkách Vaší banky. Ve většině případů však převod peněz trvá 2 - 5 pracovních dnů.

  • Obdržel(a) jsem poškozený produkt, co mohu dělat?

    Velmi se omlouváme, pokud takáto situace nastane. Snažíme se takovýmto případům předcházet a řešit veškeré problémy s vadnými produkty co nejrychleji.

    Jakmile vadu objevíte, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis a sdělte nám:
    číslo Vaší objednávky
    • název vadného produktu
    • popis vady, ideálně i s fotografiemi

    Jakmile obdržíme vadný, či poškozený produkt nazpět, vrátíme Vám příslušnou částku, kterou jste zaplatili za dopravu produktu, a co nejrychleji Vám odešleme náhradní produkt nebo Vám za tenhle produkt vrátíme peníze.

  • Mohu produkt vrátit osobně?

    V tuto chvíli neexistuje možnost produkty vrátit osobně. Prosím, postupujte dle pokynů v našem Průvodci vracením zboží a zašlete nám svůj balíček prostřednictvím registrované pošty nebo jakékoli jiné přepravní společnosti, kterou si zvolíte a doklad o odesláni si pečlivě uschovejte.

    Jakmile Váš balíček obdržíme a zkontrolujeme, budeme Vás kontaktovat e-mailem.

  • Objednávku jsem zaplatil(a) na dobírku, jakým spůsobem mi budou vráceny peníze?

    Vrácení peněz probíhá elektronicky bez ohledu na to, jaký způsob platby byl při objednávce zvolen. Pokud jste při Vaší objednávce zvolili platbu na dobírku a rozhodnete se ji vrátit, prosím, kontaktujte náš Zákaznický servis a zašlete nám Vaše následující údaje:
    • IBAN a SWIFT kód
    • jméno majitele bankovního účtu
    • adresu majitele bankovního účtu

    Jakmile Vaši vrácenou zásilku přijmeme a zpracujeme, o vrácení peněz Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.

    Mějte prosím na paměti, že při platbě na dobírku neprobíhá vrácení peněz nijak jinak než bankovním převodem.

  • Jak mohu uplatnit dvouletou záruku?

    Pro zhodnocení, zda se na daný defekt vztahuje záruka, nám prosím poskytněte fotografie a popis vady na kontak@eyerim.cz a my se s Vámi spojíme kůli dalšímu postupu.

    Jakmile produkt obdržíme, zašleme jej výrobci na posouzení reklamace. Vezměte prosím na vědomí, že celý tento proces může trvat do 30 dnů.

    Pokud se na defekt vztahuje záruka*, zašleme Vám zdarma nový produkt bez defektu. Pokud již produkt není k dispozici, vrátíme Vám za něj plnou částku. Vezměte prosím na vědomí, že v případě produktů, které již nemáme skladem, může doručení daného nového produktu trvat delší dobu.

    *Záruka se vztahuje na všechny výrobní vady bez výjimky. Nevztahuje se na poškození obrouček, či skel, způsobená každodenním nošením a opotřebením (např. škrábance) a na škody vzniklé nehodou nebo nesprávným používáním výrobku.

  • Kde mohu získat nový Formulář pro vrácení?

    Nemůžete najít svůj Formulář pro vrácení? Žádný problém, nový si můžete vytisknout tady.

    Stačí postupovat dle instrukcí na formuláři. Ujistěte se prosím, že jste veškeré údaje vyplnili správně. Budeme je potřebovat pro hladké zpracování vrácení. Jakmile údaje vyplníte, vložte formulář do balíčku spolu s produktem, který nám vracíte.

Zákaznický servis

Náš zákaznický servis je zde pro Vás každý pracovní den. Pokaždé čteme všechny Vaše zprávy a odpovíme Vám do 24 hodin.

+420 910 902 560 PO — PIA, 9:00 — 17:00

Korešpondenční adresa:

eyerim s.r.o
Michalská 389/20
811 01 Bratislava
Slovensko

Adresa sídla:

eyerim s.r.o
Brezová 2055/22
Spišská Nová Ves 
052 01, Slovensko

IČO: 47 970006
DIČ: 2024164153
IČ DPH: SK2024164153

společnost zapsaná v rejstříku
Okresného súdu Košice I,
oddíl Sro, vl. č. 36601/V.

Produkty, značky a dostupnost

  • Můžete mi o svých výrobcích sdělit více podrobností?

    Snažíme se Vám poskytnout co nejvíce užitečných informací o našich výrobcích, jako např.:
    • vlastnosti výrobku
    • detailní popis
    • několik fotografií výrobku
    • informace o velikostech

    Na stránce každého z výrobků je pod fotografií sekce, kde můžete nalézt podrobnosti o materiálech, barvách a velikostech, včetně přesných rozměrů obrouček.

    Na každé stránce výrobku se nachází také rychlý průvodce velikostmi, který Vám pomůže určit, která velikost bude perfektně odpovídat Vašemu obličeji.

  • Jak mohu na vašich webových stránkách vyhledat určitý výrobek nebo značku?

    Víte přesně, co hledáte? Pokud ano, napište hledané slovo do vyhledávacího pole v horní části stránky a klikněte na ikonku lupy. Náš chytrý vyhledávací systém Vám dané klíčové slovo ihned vyhledá!

    Také můžete vyhledávat v rámci kategorií výrobků v záložkách v horní části stránky nebo vyhledávat jen kolekce slunečních, dioptrických nebo třeba sportovních brýlí. Filtrovat výrobky můžete podle pohlaví, značky, tvaru obrouček, typu sportu nebo dostupnosti na skladě.

    Také máme úplný seznam značek, jejichž výrobky nabízíme. Můžete se tak podívat, jestli jsme zahrnuli i Vaši oblíbenou značku. Je tu velká šance, že ano, jelikož nabízíme přes 80 značek a tisíce různých slunečních brýlí, obrouček a lyžařských brýlí!

    Našli jste, co jste hledali? Přidejte produkt do nákupního košíku, a když budete mít pocit, že už jste se nakupování nabažili dost, následujte pokyny na obrazovce a dokončete svoji objednávku.

  • Jak mohu používat nástroj Magic Mirror?

    Nakupování brýlí online vám změní život díky možnosti Magic Mirror. Jednoduše si vyberte své oblíbené sluneční nebo dioptrické brýle, klikněte na tlačítko Magic Mirror v pravém dolním rohu obrázku, zapněte svoji webkameru nebo nahrajte svoji fotografii a voilà!

    Bohužel, některé produkty na naší stránce momentálně nepodporují zkoušení přes webkameru, což nám je líto. Všechny modely, které podporují tuto funkci, naleznete zde.

    Poznámka: Připomínáme, že naše Magic Mirror Vám neporadí s výběrem správné velikosti. S tím Vám pomůže náš Průvodce velikostmi.

  • Máte kamennou prodejnu, kterou bych mohl/a navštívit?

    U nás v eyerim se točí všechno kolem online světa, proto nás ve Vašem obchodním centru nenajdete.

    U nás se držíme hesla „vše pod jednou střechou“ - od naprosté klasiky, jako jsou brýle Ray-Ban, po nezávislé značky, od funkčních sportovních brýlí až po vytříbené designérské kousky. Každý týden Vám přinášíme stovky nových produktů a ty nejnovější kolekce brýlí společně s novinkami a tipy na našem blogu.

    U nás nemusíte řešit otevírací hodiny nebo zařizování schůzek - jednoduše si prohléhněte naši nabídku z pohodlí Vašeho domova a nakupujte.

    Nabízíme dopravu zdarma do všech zemí Evropské unie. Díky našemu 30-dennímu reklamačnímu řádu nakupujete bez rizik. Všechny naše výrobky jsou 100% autentické a vztahuje se na ně dvouletá záruka.

  • Mohu si koupit výrobek, který není na aktuálním seznamu na vašich webových stránkách?

    Naše nabídka je neustále aktualizována s ohledem na dostupnost výrobků na skladě a věřte nám, žádný produkt našemu zraku neunikne. To ovšem také znamená, že některé produkty z našich stránek jednoduše zmizí, a to hlavně během hlavní sezóny, a jsou nahrazeny jinými produkty. Naštěstí spolupracujeme přímo s vedoucími společnostmi s brýlemi na trhu a každý týden přinášíme stovky nových produktů, bestsellerů a vytříbených kousků, tak pokud jste ještě nenašli své vysněné brýle, sledujte nás a možná je objevíte již zítra.

  • Víte, zda bude opět k dispozici produkt, který je označený jako „dočasne vyprodán“?

    Momentálně není možné přesně zjistit, zda produkt, který je dočasně nedostupný, se na našem skladu opět objeví. Všechny kolekce přicházejí a odcházejí, mnoho produktů se najednou přestane vyrábět a jsou nahrazeny produkty z jiných kolekcí.

    Hledáte něco podobného? Vše, co je potřeba, je jen vybrat si kategorie, o které se zajímáte. Svůj výběr můžete zúžit pomocí několika našich filtrů na levé straně naší katalogové stránky. Podle barvy skel, tvaru obrouček, materiálu a některých dalších speciálních parametrů snadno najdete to, po čem pátráte.

  • Jsou brýle, které prodáváte, originálni?

    Ano, bez nejmenších pochyb.

    Všechny výrobky nabízené na eyerim jsou 100% originální. Každý model je odesílán v originálním balení spolu s doplňky. Certifikát autenticity bude také součástí balení, pokud jej výrobce poskytuje.

    Eyerim je oficiálním distributorem značky Ray-Ban a všech dalších značek, jejichž seznam najdete na našich stránkách. Spolupracujeme přímo s vedoucími společnostmi vyrábějícími brýle na trhu, jako např. Luxottica nebo Safilo, které se v Itálii starají o výrobu pro značky jako Ray-Ban, Oakley, Prada, Tommy Hilfiger, Michael Kors a mnohé další. Zjistěte o tom více.

    Kromě toho se náš tým stará o oči mnohých lidí napříč celou Evropou již více než 4 roky. Nabízíme designérské sluneční brýle a obroučky dioptrických brýlí od více než 80 světoznámých značek a věříme, že toto všechno by nebylo možné, kdybychom Vám nabízeli falešné výrobky. Co myslíte? My v eyerim pracujeme na 100%, abychom se řádně postarali o Vaši spokojenost a neslibujeme nic než kvalitu, vysoký standard a excelentní služby Všem našim zákazníkům.

  • Obdržím ke svým brýlím také pevné ochranné pouzdro a hadřík pro očištění?

    Každý produkt, který si na eyerim zakoupíte, je odesílán v originálním balení spolu s doplňky od výrobce.

    Většina značek a kolekcí zahrnuje v rámci originálního balení tvrdé nebo měkké pouzdro a hadřík pro očištění. Některé produkty mohou být ovšem doplněny pouze látkovým váčkem, který prakticky slouží jako ochranné pouzdro, a zároveň také jako hadřík pro očištění, díky mikro-vláknovému charakteru textilie.

    Bohužel, není možné předurčit barvu nebo typ ochranného obalu, v němž budou Vaše brýle doručeny. To záleží plně na samotném výrobci.

  • Kde najdu seznam značek, jejichž výrobky prodáváte?

    Jsme pyšní na to, že nabízíme designérské brýle, obroučky dioptrických brýlí a lyžařské brýle od více než 80 světově známých značek. Celý seznam značek, které máme v ponuce, naleznete zde.


  • Můžete mi sdělit, jestli určitý produkt bude znovu skladem?

    Momentálně Vám naneštěstí není možné sdělit, zda se konkrétní produkt objeví znovu u nás na skladě.

    Rychlé doručování výrobků je pro nás důležité a vždy se snažíme udržet si na skladě zásobu těch nejpopulárnějších modelů za každou cenu. Pokud však na našich stránkách narazíte na produkt, který je sice k dispozici, ale není skladem, samozřejmě se pokusíme zajistit, co možná nejrychlejší doručení. V takovém případě je předpokládaná doručovací lhůta zobrazena na stránce výrobku hned vedle jeho obrázku po pravé straně.

  • Kde mohu najít váš průvodce velikostmi?

    Samozřejmě, neradi by jsme Vám doručili brýle, které Vám velikostně nebudou sedět. Proto Vám nabízíme rychlého průvodce velikostmi, který je k dispozici na stránkách všech výrobků. Stačí kliknout na sekci „Velikosti“ pod obrázkem výrobku a vyzkoušet náš velikostní trik za použití kreditní karty. Jak vždy zmíňujeme, pro většinu lidí je ideální velikost M. Je proto velmi pravděpodobné, že i pro Vás bude tato velikost ta pravá.

    Existují i další způsoby, jak se ujistit, že jste zvolili tu správnou velikost:
    • Zkontrolujte velikost na obroučkách, které máte teď
    • Změřte velikost obrouček, které máte teď
    • Použijte náš trik s kreditní kartou
    • Vyzkoušejte naše virtuální zrcadlo

    Chcete zjistit více? Klikněte sem.

  • Jak mohu vědět, zda mi brýle budou slušet?

    Když budete znát pár základních pravidel, bude výběr těch správných brýlí snadný a zábavný.

    Nabízíme několik vyhledávacích filtrů, které Vám pomohou výběr výrobků zúžit. Tím nejdůležitějším faktorem, který je třeba vzít v potaz, je tvar Vašeho obličeje:

    Kulaté obličeje jsou většinou stejně vysoké jako široké se zaoblenou čelistní linií a lícními kostmi. Tváře bývají širší než čelo. Pokud máte tento tvar obličeje, doporučujeme Vám obdélníkové obroučky, ideálně robustnějšího vzhledu, které zjemní Vaše lícní kosti. Brýle s polovičními obroučkami jsou skvělou volbou pro vizuální prodloužení Vašeho obličeje.

    Hranatý typ obličeje má lícní kosti, čelo i čelist přibližně stejně široké. Pro tento typ obličeje doporučujeme kulaté, oválné nebo cat-eye obroučky (ve tvaru kočičích očí), které zjemní Vaši čelistní linii. Pokud pokukujete po obdélníkových obroučkách, ujistěte se, že budou mít zaoblené rohy.
    Pokud je délka Vašeho obličeje větší než jeho šířka (máte vysoké čelo a lícní kosti a zakulacenou čelistní linii), měli byste vyzkoušet brýle s co největšími skly. Nadměrně velké brýle budou pro Vás to pravé. Ty Váš obličej vizuálně rozšíří a pomohou Vám zamaskovat jeho délku.

    Obličeje ve tvaru srdce, nebo také trojúhelníkové obličeje, jsou charakterizovány širokým čelem a drobnou bradou. Vaše volba by měla směřovat k hranatým nebo obdélníkovým obroučkám, které dodají Vašemu obličeji rovnováhu. Kulaté a oválné obroučky budou k tomuto tvaru obličeje také sedět.

    Oválný typ obličeje se vyznačuje o něco širšími lícními kostmi v porovnání s čelem a čelistí - obličej se tvarově podobá vejci. Oválné obličeje jsou považovány za perfektní a bude jim slušet většina druhů obrouček. Máte tedy mnoho prostoru pro Vaši fantazii. Důležitým faktorem zůstává velikost brýlí.

  • Co bych měl(a) vědět, když si chci objednat dioptrické brýle online?

    Je tu několik pojmů, se kterými přijdete na našich webových stránkách do styku při objednávání dioptrických skel. Tady je krátký popis každého z nich:

    Sférické dioptrie (SPH) určují silu dioptrií potřebných pro Vaše oči. Definují, jaké zvětšení musí být Vašim očím přidáno pro perfektní vidění.

    Cylindr (CYL) určuje míru Vašeho astigmatismu. Astigmatismus je stav, kdy je Vaše rohovka nepravidelně tvarovaná, což způsobí rozostřené vidění. Pokud není ve Vašem předpisu zaznačena hodnota cylindru, nemáte astigmatismus a toto pole nechejte při objednávání prázdné.

    Osa cylindru určuje směr Vašeho astigmatismu. Pokud není definována osa, nemáte astigmatismus a toto pole nechejte při objednávání prázdné.

    Vzdálenost zornic (PD) je vzdálenost mezi středy Vašich zornic, vyjádřená v milimetrech. Je používána pro zarovnání skel na střed vašich čoček pro perfektní vidění. Máte problém s nalezením údajů o Vaší vzdálenosti zornic na Vašem předpisu? Použijte naše pravítko pro její měření.


    Pokud Vám není něco jasné, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis pomocí jedné z kontaktních možností níže a my se Vám ozveme co nejdříve.

  • Je na brýle záruka?

    Ano, eyerim poskytuje na všechny produkty 2-letou záruku.

    Každý výrobce definuje záruku jinak. Některé značky pokrývají období 6 měsíců, zatímco jiné 24 měsíců. V obchodních podmínkách se obvykle nacházejí tisíce pravidel, technických definic a geografických omezení. Naším cílem je Vás těchto komplikací ušetřit. To je důvodem, proč poskytujeme svou vlastní mezinárodní záruku v trvání dvou let - bez jakýchkoliv dalších omezení.

    Záruka se vztahuje na všechny výrobní vady* bez výjimky. Záruka se nevztahuje na poškození rámu nebo čoček způsobené běžným každodenním nošením (například škrábance) a na poškození vzniklá při nehodě nebo nesprávném používání.

    *Výrobní vady jsou nedostatky vzniklé během procesu výroby z důvodu nedodržení standardů výrobce pro daný typ produktu (chybné panty, blednutí barev, atd.). Za výrobní vady se považují nedostatky připisovány designovým vlastnostem produktu.

  • Nabízíte velkoobchodní slevu na velké množství výrobků?

    Jsme exkluzivní online prodejce a oficiální prodejce všech značek na www.eyerim.cz a naše produkty prodáváme přímo spotřebitelům. Z tohoto důvodu neposkytujeme možnost velkoobchodního nákupu. 

  • Nabízíte na vašich webových stránkách i náhradní součásti jako obroučky nebo čočky?

    Všechny sluneční, dioptrické a lyžařské brýle, jejichž originální balení zahrnuje náhradní díly, Vám budou doručeny se všemi doplňky.

    Na eyerim však neprodáváme žádné samostatné náhradní součásti, jako obroučky, čočky nebo nosníky.

  • Odkdy začíná plynout záruka na moje brýle?

    Doba, kdy začíná plynout 2-letá záruka se liší na základě způsobu platby.

    Pokud jako způsob platby zvolíte dobírku, Vaše záruka začíná plynout ode dne, kdy vám budou Vaše brýle doručeny.

    Pokud se rozhodnete za Vaši objednávku zaplatit předem (kreditní/debetní karta, PayPal, atd.), Vaše záruka začíná plynout ode dne, kdy objednávku uskutečníte a zaplatíte.

Vrácení produktu a peněz

  • Je možné vrátit brýle, které jsem obdržel(a)?

    Ano, jistě. eyerim nabízí možnost vrácení zboží až do 30 dní od data doručení. Díky tomu u nás nakupujete bez jakéhokoli rizika.


    V případě, že objednaný výrobek nesplňuje Vaše očekávání nebo Vám nesedí, můžete jej zaslat zpět během 30 dní po jeho obdržení.

    Pro zobrazení našeho reklamačního řádu, klikněte sem.

  • Jak mohu vrátit svoji objednávku?

    Jako všechno na eyerim, i vrácení zboží je velmi snadné. Stačí produkt opatrně zabalit do původního originál balení, v němž jste jej obdrželi, a poslat zpět na naši korešpondenční adresu:
      eyerim s.r.o.
      Michalská 389/20
      811 01 Bratislava
      Slovensko

    Pro zobrazení našeho průvodce vracením zboží, klikněte sem.

  • Jaké jsou vaše všeobecné podmínky pro vrácení?

    Pokud chcete vrátit nesprávný nebo poškozený produkt, klikněte prosím sem a my Váš problém vyřešíme. Pokud potřebujete nový Formulář pro vrácení, klikněte prosím sem.

    Níže naleznete naše všeobecné podmínky pro vrácení:
    • Vrátit lze nepoužitý produkt ve lhůtě do 30 dnů od jeho doručení.
    • Chcete-li produkt vyměnit za jinou barvu/velikost/model, původní objednávku musíte vrátit a poté musíte provést novou.
    • Pokud se rozhodnete Vaši objednávku vrátit, není nutné nás kontaktovat. Vše, co musíte udělat, je vyplnit Formulář pro vrácení, který najdete v balíku a poslat nám ho zpět spolu s produktem, který chcete vrátit.
    • Hodnota produktu, který vrátíte, Vám bude refundována zpět stejnou formou, jakou byla Vaše objednávka zaplacena.
    • Dioptrické čočky vyhotovené na míru nelze vrátit, ani za ně požadovat vrácení peněz. To však nevylučuje možnou reklamaci, pokud mají čočky výrobní vady.
    • Za Vaši zásilku jste zodpovědní do bodu, kdy balík dorazí zpět k nám. Zkontrolujte, zda je balík důkladně zabalen, aby se během cesty nepoškodil.
    • Produkt musí být vrácen v původním balení, musí obsahovat všechny původní visačky a doplňky a nesmí být používán.
    • Ve výjimečných případech, kdy vrácený produkt obdržíme poškozený nebo po lhůtě 30 dnů ode dne jeho doručení, nemusíme vrácení akceptovat a produkt Vám můžeme vrátit.
    • Nejsme zodpovědní za žádné produkty, které nám budou vráceny omylem. Pokud si přejete, aby Vám byl takový produkt vrácen zpět, můžeme vyžadovat zaplacení nákladů na odeslání.
    • Poštovní náklady na vrácení produktu hradí zákazník
    • Balení a způsob doručení, které používáte, by měly být bezpečné. Neneseme odpovědnost za produkty, které se poškodí nebo ztratí během doručování. Pro případ potřeby si uschovejte potvrzení o odeslání zásilky.

    Pro zobrazení našeho Průvodce vracením zboží klikněte sem.

  • Jak správně vyplnit Formulář pro vrácení?

    Je to snadné! Stačí postupovat dle instrukcí na formuláři. Nezapomeňte zkontrolovat, zda jsou všechny údaje správné. Tyto informace budeme potřebovat pro zpracování Vašeho vrácení. Jakmile veškeré údaje vyplníte, vložte formulář do balíčku spolu s produkty, které vracíte.

    Zde je malá ukázka, jak by to mělo vypadat:
    how to use discount voucher

  • Mohu vrátit brýle a vyměnit je za jiné?

    Naneštěstí není možné v rámci jedné objednávky zajistit výměnu vrácených produktů. Všechny vrácené produkty budou automaticky zrušeny a budou Vám za ně vráceny peníze.

    Pokud si přejete objednat produkt jiné velikosti, barvy anebo úplně jiný model, stačí zrealizovat novou objednávku na našich webových stránkách.

  • Budou mi proplaceny poštovní náklady za vrácení objednávky?

    Poplatky za vrácení produktu hradí zákazník. Poštovní náklady za vrácení produktu Vám budou vráceny pouze ve výjimečných případech, kdy vracíte poškozený produkt.

    Dioptrické čočky vyhotovené na míru naneštěstí nelze vrátit ani za ně požadovat vrácení peněz, což však nevylučuje reklamaci, pokud mají čočky výrobní vady.

  • Vrátíte mi peníze za vyhotovené dioptrické čočky?

    Naneštěstí není možné vrátit peníze za produkty, které byly zhotoveny na míru dle individuálních požadavků zákazníka. V případě dioptrických brýlí s čočky vyrobenými na zakázku, Vám můžeme vrátit peníze pouze za obroučky brýlí.

    Pokud si přejete ponechat pouze své čočky, odešleme vrácené brýle do naší optiky, kde budou dioptrické čočky profesionálně vybrána, a poté odeslána zpět k vám. Důrazně však nedoporučujeme používat tyto čočky pro další brýle, jelikož byly vyrobeny přímo do určitého typu obrouček a v případě používání v jiných obroučkách, by dokonce mohlo dojít k poškození Vašeho zraku.

    POZNÁMKA: Po přijetí objednávky dioptrických čoček vyhotovených na míru nelze při zrušení objednávky požadovat vrácení peněz, ani v případě, že objednávka ještě nebyla vyexpedována.

  • Již jste obdrželi můj vrácený produkt?

    Jakmile přijmeme a prohlédneme vrácené zboží, spojíme se s Vámi prostřednictvím e-mailu. Doručování zásilky zpět k nám může trvat až 10 pracovních dnů.

    Pokud je to možné, nezapomeňte si nechat na poště vystavit poštovní doklad. Řádně si jej uschovejte do té doby, než bude navrácení Vašeho zboží úspěšně zpracováno, abyste v případe potřeby mohli sledovat cestu zásilky.

  • Vrátil(a) jsem produkt a byla mi navrácena nesprávná částka.

    Velice se omlouváme, pokud jsme udělali chybu. Prosím, kontaktujte nás prostřednictvím Zákaznického servisu a problém rádi a rychle vyřešíme.

    Připomínáme, že není možné vracet peníze za dioptrické čočky vyrobené pro zákazníka na míru a peníze za poplatek platby na dobírku. 

  • Co se stane, když zapomenu odeslat Formulář pro vrácení spolu s produktem?

    Zapomněli jste ke svému balíčku přiložit Formulář pro vrácení? To nevadí, náš tým bude nejspíše schopen identifikovat Vaši objednávku i pomocí jména odesílatela. Spracováni tak ale může trvat o něco déle.

    Jakmile Vaše vrácené zboží obdržíme a prohlédneme, dáme Vám vědět prostřednictvím e-mailu, že je vše v pořádku a že můžete očekávat navrácení peněz během následujících dnů.

  • Za jak dlouho mi na účet přijdou vrácené peníze?

    Vrácení peněz jsme povinni uskutečnit do 14 kalendářních dnů ode dne, kdy odstoupíte od kupní smlouvy. Nicméně, ne dříve než obdržíme vrácený produkt nebo potvrzení o jeho odeslání.

    Délka převodu závisí na typu Vaší karty, účtu a podmínkách Vaší banky. Ve většině případů však převod peněz trvá 2 - 5 pracovních dnů.

  • Obdržel(a) jsem poškozený produkt, co mohu dělat?

    Velmi se omlouváme, pokud takáto situace nastane. Snažíme se takovýmto případům předcházet a řešit veškeré problémy s vadnými produkty co nejrychleji.

    Jakmile vadu objevíte, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis a sdělte nám:
    číslo Vaší objednávky
    • název vadného produktu
    • popis vady, ideálně i s fotografiemi

    Jakmile obdržíme vadný, či poškozený produkt nazpět, vrátíme Vám příslušnou částku, kterou jste zaplatili za dopravu produktu, a co nejrychleji Vám odešleme náhradní produkt nebo Vám za tenhle produkt vrátíme peníze.

  • Mohu produkt vrátit osobně?

    V tuto chvíli neexistuje možnost produkty vrátit osobně. Prosím, postupujte dle pokynů v našem Průvodci vracením zboží a zašlete nám svůj balíček prostřednictvím registrované pošty nebo jakékoli jiné přepravní společnosti, kterou si zvolíte a doklad o odesláni si pečlivě uschovejte.

    Jakmile Váš balíček obdržíme a zkontrolujeme, budeme Vás kontaktovat e-mailem.

  • Objednávku jsem zaplatil(a) na dobírku, jakým spůsobem mi budou vráceny peníze?

    Vrácení peněz probíhá elektronicky bez ohledu na to, jaký způsob platby byl při objednávce zvolen. Pokud jste při Vaší objednávce zvolili platbu na dobírku a rozhodnete se ji vrátit, prosím, kontaktujte náš Zákaznický servis a zašlete nám Vaše následující údaje:
    • IBAN a SWIFT kód
    • jméno majitele bankovního účtu
    • adresu majitele bankovního účtu

    Jakmile Vaši vrácenou zásilku přijmeme a zpracujeme, o vrácení peněz Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.

    Mějte prosím na paměti, že při platbě na dobírku neprobíhá vrácení peněz nijak jinak než bankovním převodem.

  • Jak mohu uplatnit dvouletou záruku?

    Pro zhodnocení, zda se na daný defekt vztahuje záruka, nám prosím poskytněte fotografie a popis vady na kontak@eyerim.cz a my se s Vámi spojíme kůli dalšímu postupu.

    Jakmile produkt obdržíme, zašleme jej výrobci na posouzení reklamace. Vezměte prosím na vědomí, že celý tento proces může trvat do 30 dnů.

    Pokud se na defekt vztahuje záruka*, zašleme Vám zdarma nový produkt bez defektu. Pokud již produkt není k dispozici, vrátíme Vám za něj plnou částku. Vezměte prosím na vědomí, že v případě produktů, které již nemáme skladem, může doručení daného nového produktu trvat delší dobu.

    *Záruka se vztahuje na všechny výrobní vady bez výjimky. Nevztahuje se na poškození obrouček, či skel, způsobená každodenním nošením a opotřebením (např. škrábance) a na škody vzniklé nehodou nebo nesprávným používáním výrobku.

  • Kde mohu získat nový Formulář pro vrácení?

    Nemůžete najít svůj Formulář pro vrácení? Žádný problém, nový si můžete vytisknout tady.

    Stačí postupovat dle instrukcí na formuláři. Ujistěte se prosím, že jste veškeré údaje vyplnili správně. Budeme je potřebovat pro hladké zpracování vrácení. Jakmile údaje vyplníte, vložte formulář do balíčku spolu s produktem, který nám vracíte.

Doručení a poštovné

  • Jaká je doba doručení?

    Ty nejpopulárnější produkty skladujeme přímo v našich skladech, abychom zajistili okamžité odeslání zákazníkům. Tyto výrobky jsou na našich webových stránkách snadno rozpoznatelné - jsou označeny jako „Na skladě“. Tyto produkty odesíláme během 24 hodin.

    Ostatní produkty jsou k dispozici, ale nenacházejí se přímo v našich skladech. Obvykle je odesíláme během 11 pracovních dnů. Předpokládaná doručovací doba pro každý výrobek je zobrazena na příslušné stránce výrobku.

  • Mohu sledovat doručování své objednávky?

    Ano, samozřejmě! Spolupracujeme se spolehlivými přepravními společnostmi napříč celou Evropou a Vaše objednávka je vždy odeslána s možností sledování zásilky.

    Jakmile je Vaše objednávka odeslána z našeho skladu, obdržíte e-mail s potvrzením odeslání spolu se sledovacím číslem, které můžete použít pro sledování doručování svého balíčku. Stačí jen kliknout na odkaz sledování v tomto e-mailu a zobrazí se Vám aktuální informace.

  • Co mohu dělat, když moje sledovací číslo nefunguje?

    U některých přepravních společností může trvat 1 - 4 dny, než se aktivují sledovací informace o dané zásilce.

    Pokud nebyly Vaše sledovací informace během tohoto období aktualizovány nebo pokud se Váš balíček někde zaseknul, spojte se s námi pomocí našeho Zákaznického servisu a my Vám rádi pomůžeme.

  • Je doprava opravdu zdarma?

    Ano, eyerim nabízí dopravu zdarma přímo k Vašim dveřím pro všechny výrobky. Doprava je úplně zdarma při doručování do jakékoli země v rámci Evropské unie.

    I přesto připomínáme, že v případě vrácení zboží, hradíte náklady spojené s přepravou Vy jako zákazník.

  • Proč musím platit extra poplatek za platbu na dobírku?

    Připomínáme, že platba na dobírku není metoda doručení. Všechny metody doručení (kromě expresního doručení) jsou zdarma.

    Platba na dobírku je platební metoda, při jejímž zvolení platíte za svoji objednávku až v okamžiku jejího doručení. V případě některých zemí může být za možnost platby na dobírku účtován extra poplatek.

  • Jakou dopravní službu využíváte?

    Spolupracujeme s mezinárodními přepravními společnostmi napříč celou Evropou. Vaše objednávka je vždy odeslána s možností sledování, a doprava je samozřejmě zdarma.

    Přepravní společnost se může lišit v závislosti od způsobu platby nebo zemi doručení. Vždy je představena v konečné fázi objednávání. V České republice aktuálně přepravujeme pomocí: PPL CZ

  • Mohu svůj balíček přesměrovat na jinou adresu?

    Vzhledem k všeobecným podmínkám můžeme změnit Vaši doručovací adresu pouze v případě, že Vaše objednávka ještě nebyla odeslána. Pokud si přejete aktualizovat svoji doručovací adresu nebo kontaktní informace ještě před odesláním objednávky, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis a sdělte nám svoji novou doručovací adresu.

    Pokud byla Vaše objednávka již odeslána, nemůžeme dále zaručit žádné změny a doporučujeme, abyste se spojili s přepravní společností, která bude balíček doručovat ve Vaší zemi, a požádali je o přesměrování balíčku na požadovanou adresu.

    Většina společností doručuje balíčky během běžných pracovních hodin a při převzetí balíčku může požadovat Váš podpis, proto doporučujeme, abyste svoji zásilku směřovali na adresu, na které bude v době doručení někdo přítomen.

  • Co se stane, když v době doručování objednávky nebudu doma?

    Většina dopravců Vám předem zavolá nebo zanechá zprávu o předpokládané hodině doručení. Pokud nejste na adrese v době doručení, většinou je možné upravit datum a čas doručení nebo si balíček vyzvednout na nejbližším výdejním místě.

    Podmínky doručení se u jednotlivých dopravců i zemí liší. Z tohoto důvodu Vám doporučujeme řídit se instrukcemi, které při změně doručení můžete od kurýrní společnosti obdržet.

  • Mohu si zvolit určitou část dne, kdy by mi doručení vyhovovalo?

    Naneštěstí není možné stanovit konkrétní datum a čas doručení Vašeho balíčku. Po objednání je Vám poskytneme předpokládané datum doručení, které je zmíněno i v e-mailu s potvrzením objednávky.

    V případě, že však z nějakého důvodu potřebujete odsunout odeslání objednávky, která ještě nebyla odeslána, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis a sdělte nám, kdy si přejete, aby Vám byla Vaše zásilka odeslána.

    Jakmile je Vaše zásilka odeslána z našeho skladu, obdržíte e-mail s potvrzením odeslání objednávky spolu se sledovacím číslem, s jehož pomocí můžete svůj balíček sledovat. Stačí kliknout na odkaz sledování v tomto e-mailu a zobrazí se Vám veškeré informace o sledování zásilky.

  • Mohu si nechat balíček doručit do práce?

    Balíček Vám můžeme doručit na Vaši adresu pobytu nebo na Vaši pracovní adresu. Většina dopravců doručuje zásilky během běžných pracovních hodin a při doručení zásilky může požadovat Váš podpis, proto Vám doporučujeme směřovat balíček na adresu, kde bude v době doručování někdo přítomen a schopen balíček převzít.

  • Co se stane, pokud si svůj balíček nevyzvednu?

    Většina dopravců Vám předem zavolá nebo zanechá zprávu o předpokládané hodině doručení zásilky. Pokud nejste na adrese v době doručení přítomni, většinou je možné upravit datum a čas doručení nebo si balíček vyzvednout na nejbližším výdejním místě.

    Pokud si nevyzvednete balíček během požadované doby, bude automaticky odeslán zpět do našeho skladu. O vrácení Vaší objednávky spět k nám budete informováni emailem. Pokud o ní budete mít stále zájem, kontaktujte nás a přepošleme Vám objednávku opět na Vaší adresu.

    Upozorňujeme, že zásilku Vám můžeme přeposlat pouze jednou. Vaše objednávka bude po druhém neúspěšném pokusu o doručení automaticky zrušena a peníze Vám budou, v případě platby předem, vráceny.

Technické problémy

  • Jak se mohu přihlásit k odběru novinek?

    Pokud se rozhodnete pro přihlášení k odběru novinek, už Vám neujde žádná z našich skvělých nabídek.

    Nejsnadnější způsobem, jak se k odběru novinek přihlásit, je sjet na dolní část naší domovské stránky, zadat svoji e-mailovou adresu a to je vše - oficiálně jste se přihlásili k odběru našich novinek (newsletteru). Kromě toho, pokud se přihlásíte tímto způsobem, obdržíte od nás uvítací slevu.

  • Mám potíže s přihlášením do svého účtu

    Pokud se nacházíte na stránce přihlášení a objeví se Vám zpráva, že Vaše e-mailová adresa/heslo je neplatné, následujte prosím tyto instrukce:

    • Ujistěte se, že byl Váš účet již dříve úspěšně založen - měli byste v okamžiku jeho založení obdržet e-mail „Vítejte na eyerim“. Pokud Vám tento email nepřišel, může to znamenat, že jste jej při registraci špatně zadali a Váš účet tak nebyl řádně založen.
    • Vezměte prosím na vědomí, že v případě, že jste se přihlásili k odběru našich novinek, účet se Vám automaticky nezaložil. Proto je třeba se registrovat.
    • Překontrolujte, zda jste zadali stejnou e-mailovou adresu a heslo, jako při registraci účtu.
    • Pokud si nemůžete vzpomenout na své heslo, klikněte na odkaz „Zapomněli jste heslo?“ na stránce přihlášení. Zadejte prosím svoji e-mailovou adresu a my Vám odešleme e-mail s odkazem, který Vám umožní vytvořit heslo nové.
    • Pokud se Vám i přes to nedaří přihlásit, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis a sdělte nám co možná nejvíce podrobností o Vašem problému, včetně snímků obrazovky se všemi chybovými zprávami, které se Vám objevily, a popisu činností, které jste již provedli pro vyřešení problému.

  • Musím si na vaší stránce vytvořit účet, pokud chci u vás nakupovat?

    Ne, nemusíte.

    Informace ohledně stavu Vaší objednávky od nás dostanete vždy prostřednictvím e-mailu. Nicméně, registrace přináší výhody, pokud se rozhodnete u nás opět nakupovat v budoucnu. Vaše údaje si zapamatujeme a díky tomu si Vaši další objednávku vytvoříte rychlostí blesku. V účtu si můžete kdykoli prohlédnout Vaše předchozí objednávky, upravit preferované doručovací a fakturační adresy, změnit kontaktní údaje a ušetřit tak čas.

    Upozorňujeme, že jakékoli změny, které v účtu provedete, se nezobrazí ve Vašich aktuálních objednávkach. Ak například v účtu změníte adresu doručení, změna bude viditelná až ve Vaší další objednávce.

  • Jak se mohu odhlásit z odběru vašich e-mailů/newsletteru?

    Pokud si již nepřejete dostávat náš newsletter, můžete se odhlásit z odběru klinutím na „Odhlásit se“ ve kterémkoli z našich newsletterů, který jste nedávno obdrželi.

    Pokud si to později rozmyslíte a budete se chtít opět k odběru opětovně přihlásit, můžete tak učinit naprosto stejným způsobem jako dříve. Neobdržíte však od nás další slevový kód.

  • Zapomněl(a) jsem své heslo, jak jej mohu obnovit?

    Pokud jste zapomněli své heslo, do svého účtu se dostanete snadno.

    Přejděte na stránku přihlášení kliknutím sem, nebo ji naleznete na obrazovce v pravém rohu. Klikněte na „Zapomněli jste heslo?“ a zadejte svoji e-mailovou adresu. Poté obdržíte e-mail s odkazem pro obnovu hesla.

  • Mám problém s platbou na vašich stránkách, co mám dělat?

    Velmi se omlouváme, že se při platbě na našich webových stránkách potýkáte s problémy.

    Vždy se prosím ujistěte, že všechny informace, které jsou nutné pro správný průběh platby, jste zadali správně. Jedná se o číslo karty, jméno, e-mailovou adresu, atd. Pokud se Vám i přesto nepovedlo platbu za použití určité metody uskutečnit, zkuste prosím zvolit jiný typ platby, je-li to možné.

    Pokud i přesto problémy s platbou přetrvávají, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis a sdělte nám co možná nejvíce podrobností o Vašem problému, včetně snímků obrazovky se všemi chybovými zprávami, které se Vám objevily, a popisu činností, které jste již provedli pro vyřešení problému.

  • Nepřišel mi e-mail s potvrzením objednávky, je vše v pořádku?

    Pokud ve své schránce nemůžete najít e-mail s potvrzením objednávky, postupujte prosím dle následujících instrukcí:

    • Zkontrolujte svou nevyžádanou poštu (spam) nebo jiné filtre
    • Zkontrolujte, zda odeslání objednávky proběhlo úspěšně (zda proběhla platba)

    Pokud i přesto nemůžete najít e-mail s potvrzením, je možné, že jste při objednávání nesprávně zadali svoji e-mailovou adresu nebo Vaše platba nebyla úspěšně zpracována. Kontaktujte prosím náš Zákaznický servis a sdělte nám co možná nejvíce podrobností o Vašem problému. Vynasnažíme se Vám pomoci.

eyerim collection

  • Jaká je odhadovaná doba doručení dioptrických brýlí z eyerim collection?

    Všechny modely z eyerim collection obdržíte přibližně do 8 - 9 pracovních dnů.

    Výroba a zabrušování dioptrických čoček do Vámi zvoleného rámu budou zahájeny téměř okamžitě po dokončení Vaší objednávky na našich stránkách. Jakmile budou brýle na předpis vyrobeny, budou odeslány přímo do Vašich rukou. 
     

  • Co je součástí balení dioptrických brýlí z eyerim collection?

    Každý produkt z eyerim collection, který si u nás zakoupíte, doručujeme v originálním balení spolu s originálním příslušenstvím přímo do Vašich rukou. Balení obsahuje pevné ochranné pouzdro černé barvy, černý čistící hadřík a brýle, které jste si vybrali.


  • Je možné dioptrické brýle z eyerim collection vrátit?

    Ano, samozřejmě. Díky vrácení zboží do 30 dnů je nakupování na stránkách eyerim zcela bez rizika.

    V případě, že objednaný produkt nesplňuje Vaše očekávání nebo Vám nesedí na obličeji, můžete jej do 30 dnů od obdržení odeslat zpět k nám.

    Více podrobností o procesu vrácení naleznete zde.

  • Cena dioptrických čoček je zahrnuta v konečné ceně brýlí. Jak bude probíhat vrácení peněz?

    Pokud se rozhodnete vrátit dioptrické brýle z eyerim collection, vrátíme Vám plnou hodnotu objednávky. I když pro Vás byly dioptrické čočky vyrobeny na míru a/nebo k nim byly přidány další vylepšení (ochrana proti modrému světlu, fotochromatické čočky atd.). Vrácena Vám bude plná suma, kterou jste zaplatili. Nákup je tak zcela bez rizika!

    POZNÁMKA: Vrácení plné ceny se týká pouze dioptrických brýlí z eyerim collection. V případě, že si vyberete jinou značku brýlí s dioptrickými čočkami, vrátíme Vám pouze částku za vrácené obruby, protože dioptrické čočky vyráběny pro Vás na míru nejsou refundovatelné, tak jako uvádíme také v našich Podmínkách pro vrácení zboží.

  • Jak mohu zaplatit za objednávku brýlí z eyerim collection?

    K úhradě dioptrických brýlí z eyerim collection můžete použít kteroukoli z níže uvedených platebních metod:


    • Platební karta/Debetná karta
    • GoPay
    • PayPal

    Online platby na stránkách eyerim probíhají bleskově a jsou jednoduché. Vaši bezpečnost bereme velmi vážně, proto jsou u nás Vaše údaje zcela v bezpečí. Všechny transakce jsou zpracovávány pomocí šifrované platební brány a používáme také špičkové bezpečnostní systémy a systémy prevence podvodů.

     

  • Vystavíte k mé objednávce brýlí z eyerim collection fakturu?

    Fakturu vystavujeme ke každé eyerim objednávce a eyerim kolekce tedy není výjimkou. Fakturu naleznete v potvrzovacím e-mailu po odeslání Vaší objednávky.

  • Jaký typ dioptrických čoček je zahrnut v ceně obrouček z eyerim collection?

    Každá čočka je vyrobena technologií Hard Multi Xtra se špičkovými funkcemi. Čočky jsou:

    • odolné proti poškrábání
    • odolné proti šmouhám
    • odolné proti prachu
    • antireflexní
    • obsahují UV filtr

    Všechny tyto technologie jsou zahrnuty v ceně dioptrických brýlí z eyerim collection.

    Pokud by Vám všechny tyto technologie nestačily, můžete přidat další vylepšení: ochranu proti modrému světlu, fotochromatické (samozabarvovací) čočky, dioptrické brýle s odstínem slunečních brýlí nebo čočky s odstínem slunečních brýlí a polarizační technologií. Mějte prosím na paměti, že tato dodatečná vylepšení nejsou v ceně brýlí zahrnuta.



  • Je možné objednat si brýle z eyerim collection spolu s dalšími modely z vaší nabídky?

    Samozřejmě. V rámci jedné objednávky je možné kombinovat jakékoli brýle z našich stránek.


  • Je možné objednat si brýle z eyerim collection i v jiné velikosti?

    Ne, není to možné. Všechny modely z eyerim collection jsou vyráběny pouze v jedné univerzální velikosti. Tato velikost však obvykle dokonale padne většině lidí. 

  • Jak je možné, že je cena dioptrických brýlí z eyerim collection tak nízká?

    U ostatních prodejců brýlí se obvykle stretáváme s dlouhým logistickým procesem, kdy brýle od výrobce putujou k distributory a dalším maloobchodním prodejcům, až pak se dostanou k Vám. Tento proces tedy přirozeně stojí víc, zahrnuje všechny distribuční poplatky a náklady na přepravu a podobně.

    Tím, že jsme vynechali zprostředkovatele, můžete získat stejně kvalitní dioptrické brýle jako v ostatních maloobchodních prodejnách za mnohem příznivější cenu.

  • Z jakých materiálů jsou dioptrické brýle z eyerim collection vyrobeny?

    K výrobě rámů z eyerim collection se používají 4 různé materiály: acetát, kov, plast, titan

    Acetát je vyroben z obnovitelných zdrojů. Je lehký a přitom pevný a vyznačuje se vyšší odolností než klasický plast.
    Kov je robustní, odolný a tvárný, a rovněž odolný vůči korozi.
    Plast patří do skupiny cenově výhodných, lehkých materiálů, dostupných v různých barvách.
    Titan je mimořádně odolný materiál. Rámy z titanu jsou ohebné a po ohybu se vrací do původního tvaru.

  • Moje objednávka
  • Platby, akce a vouchery
  • Produkty, značky a dostupnost
  • Vrácení produktu a peněz
  • Doručení a poštovné
  • Technické problémy
  • eyerim collection
  • Jak na vrácení
  • Otázky